צביעת הבית בצבע חדש, ללא ספק הדרך המוצלחת להתחדשות ויופי. אבל בידי מי להניח את המלאכה החשובה, כדי שהכל יהיה צבוע היטב, בצבע רענן ותוצאות מרהיבות? קבלו את 5 הטיפים שלנו למציאת צבעי מומלץ. באדיבות זיו החביב.

כלים

 

שמעו המלצות במו אוזניכם: צבעי מומלץ זה פשוט זה!

כשאתם מחפשים צבעי לצביעת דירה אל תסתפקו באיש מקצוע שעושה עליכם רושם טוב. זה כמובן חשוב, אבל אין בכך די. בקשו לשוחח בעצמכם עם לקוחות כמוכם, שניסו והתרשמו לטובה. צבעי שמוסר לכם טלפונים של כמה לקוחות, קודם כל מאמין בעצמו וביכולותיו. בנוסף, כאשר אתם משוחחים עם הלקוחות, אתם יכולים לשאול ממה בדיוק הם היו מרוצים. תופתעו לגלות עד כמה קל לגלות בצורה כזאת מיהו צבעי טוב באמת ומי, הרבה פחות.

צבעי מומלץ ומנוסה, לא מסתפקים בפחות מזה

תמיד בודקים מהו הניסיון והוותק בעבודה, של הצבעי שעימו שוחחתם. בדקו איך הוא מגדיר את עצמו, כמומחה לצבע או מומחה לשיפוצים כלליים. העדיפו את מי שרואה בתפקידו סוג של אומנות. מצד שני, אתם צריכים מישהו קשוב, שמבין את הצרכים שלכם ולא מגיע כדי לנסות להוציא החוצה איזו אמירה יצירתית שלא מתאימה לכם. כלומר, תבינו מראש שהאיש שמולכם מדבר אתכם בגובה העיניים, מבין ומכבד את הגישה שלכם.

כך תזהו עבודה מקצועית ויסודית

וודאו שמי שמגיע לצבוע את ביתכם או המשרד שלכם, עובד בצורה הכי יסודית שיש. למשל, היזהרו ממי שמגיע ומיד מכין את הצבע ומוכן להתחיל לסייד ולצבוע. צבעי מקצועי באמת קודם כל מקפיד על עבודת הכנה של ממש. למשל, בודק היטב את הקירות ובוחן האם יש צבע מתקלף, אם יש סדקים בצבע או שקעים. עבודה ההכנה צריכה לכלול בדיקה של סוג הצבע הקיים, גירוד של קילופים, סתימת חריצים, החלקת הקיר. ההכנה מחייבת גם עיטוף של שקעים ואזורים נוספים, שאותם לא צובעים או צובעים בנפרד.

שקיפות, הוגנות ואיכות

אם יש משהו שבו אסור לכם להתפשר זו השקיפות מצד איש המקצוע. צבעי אמין יהיה תמיד הוגן ושקוף. הוא יספר לכם בדיוק מה כוללת העבודה ואם יש דברים שאיננה כוללת או תוספות בתשלום, גם את זה הוא יאמר לכם. בלי התפתלויות, בלי סיפורים. חשוב לא פחות, איש מקצוע הוגן גם יהיה מוכן לסכם אתכם את כל מה שצריך על הכתב. כלומר, כל מה שכוללת העבודה, הכנה לצביעה, סוג הצבעים (חשוב שהם יהיו איכותיים), האם הצעת המחיר כוללת גם צביעה של התקרה. שימו לב שלא כל עבודת צבע צריכה לכלול את התקרה. אבל אם כן, זו צריכה להיות צביעה איכותית ומוקפדת, בלי להכתים את הרצפה, הרהיטים (אם ישנם) וכיוצא בזה. וודאו שאתם יודעים כמה שכבות צבע ייושמו וכן שבין יישום שכבה לשכבה, הצבע יתייבש במלואו.

מחיר הוגן, התואם לביצוע

אחרי שאתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים, כמה שכבות צבע, סוג הצבע, תיקוני קירות, צבע מיוחד לחדרי אמבטיה וכדומה, וודאו נקודה אחרונה. שגם המחיר שאתם משלמים אכן הוגן והגון. המחיר נקבע בהתאם לגודל הדירה ומספר החדרים. לסיום, הצביעה זולה יותר עבור דירה לא מרוהטת.

פנו לזיו החביב לקבלת ייעוץ מקצועי בנוגע לצביעת דירה, שביעות רצון מובטחת!