תמיד רציתם לחיות בתל אביב אבל פחדתם מההמולה המוגזמת? רציתם לבלות בשוק מרכזי בתל אביב אבל לחזור הביתה ברגל לרחוב השקט והקטן שלכם?
במרחק של כמה רחובות מכל האקשן, תוכלו למצוא שכונה מוקפת בהמון צמחיה וים וזוהי שכונת הצפון הישן.

תמונות יחצ
תמונות יחצ

אם אתם חולמים לגור בדירת היוקרה הטובה ביותר עבורכם – הגעתם למקום הנכון.

איפה נמצא הצפון הישן?

גבולות השכונה נמנות בין רחוב אבן גבירול באזורה המערבי ועד לנתיבי איילון שבצידה המזרחי. בצידה הצפוני נגיע לנחל הירקון ובחלקה הדרומי לשדרות שאול המלך. האוכלוסייה מונה כיום כ – 32,080 תושבים.

אזור הצפון הישן נבנה במהלך שנות ה – 30 וה – 40 מצפון לתחילתה של בניית העיר תל אביב. פעם השם של האזור היה צפון העיר, והכינוי של הצפון הישן בא כדי להבדיל אותו מאזור הצפון החדש, אותו החלו לבנות לאחר קום המדינה.

אמנם השכונה היא שקטה, אבל לא תשתעממו שם לרגע. תוכלו למצוא מה לעשות בכל פינה תמיד: ברחוב המכבי תוכלו לשבת ולאכול בבתי קפה משפחתיים ומסעדות עם טעמים שונים, באזור כיכר המדינה תוכלו למצוא חנויות שונות ויוקרתיות, ואל תשכחו את רחוב אבן גבירול שמלא במקומות בילוי המתאימים לכל אחד.
אם אתם יותר אנשים של תרבות – תוכלו לבלות בקרבה בבית אריאלה, בית האופרה ואפילו להנות מתערוכות שונות המוצגות במוזיאון תל אביב.
ואם הגעתם לפה ועוד לא השתכנעתם שהצפון הישן הוא האזור שמתאים עבורכם, אולי הטבע השופע באזור ישכנע אתכם. בצפון תל אביב תוכלו למצוא טבע בשפע בפארק הירקון שמשתרע ל3,500 דונם, המון מקומות ישיבה ירוקים בכל הצפון הישן שמתאימים לפיקניק עם כל המשפחה והחברים ובצידה השני של השכונה תגיעו לנמל תל אביב שמלא בשישים עסקים שונים מתחומי האופנה, האוכל, הבריאות והתקשורת. בנוסף, בנמל תוכלו למצוא אולמות לאירועים ומועדונים.

כמובן ליד הנמל תוכלו לצאת לחופי הים הקסומים של תל אביב שמלאים באנשים מיוחדים, שקיעות מרהיבות ובתי קפה שאפשר לשבת בהם עם כל המשפחה.

איכות חיים כוללת תחבורה נגישה

רגילים לאחר לעבודה בגלל הפקקים העמוסים של תל אביב? הבוסים שלכם בעבודה ישמחו מאוד כי מעכשיו אתם כבר לא תאחרו.

אזור הצפון הישן בתל אביב קרוב מאוד לכבישים ראשיים כמו נתיבי איילון ואבן גבירול והוא מכיל בתוכו אמצעי תחבורה שונים כמו הרכבת, אוטובוסים, מוניות שירות, שבילי אופניים ובעתיד הלא כל כך רחוק גם הרכבת הקלה. כל אלו יחסכו מכם עמידה של שעות בפקקים בדרכם לעבודה וישמרו אתכם שפויים לעוד הרבה שנים.

הנכס הטוב ביותר

דירות בצפון הישן הן מציאה שכל אחד היה רוצה לעצמו. אם זה מיד שנייה ואם זה מפרויקטים חדשים. אם תסתובבו היום באזור תראו שעדיין ממשיכים לבנות בתוכה והבניה נחשבת לאיכותית וטובה, ובנינו, אין אחד שלא רוצה לגור ולגדל שם את ילדיו.
סטנדרט הבניה נחשב לגבוה מאוד. פנים הדירות מאובזרות בפריטים מדהימים ואופנתיים וכל פריט שנמצא בתוך בדירה נבחר בקפידה מיטבית על ידי מקצוענים.
את הדירות שנמצאות בצפון הישן לא תמצאו בכל לוח מודעות סטנדרטי של מכירת דירות. בעלי הדירות רוצים שהנכסים הנהדרים שלהם יקבלו את היחס הטוב והגבוה ביותר, לכן חברות שמתמחות בדירות היוקרה יהיו אחראיות לקשר בין הלקוחות המעוניינים שנראים להם מתאימים ביותר לבין הדירה שנראית להם אידיאלית עבורם.

לקנות את החיים

אין ספק שאיכות חיים היא פרמטר חשוב לנו. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות את איכות החיים, דירה בצפון הישן של העיר תל אביב היא מה שאתם צריכים. המחירים באזור משתנים לפי המיקום של הנכס, מפרט הדירה, ועוד השפעות של בעלי הנכס בשל גורמים גלובליים.
חשוב להסתכל ולדבר עם בעלי החברות שמתמחות במכירות הדירות – מדי פעם קיימות הזדמנויות יותר זולות וחשוב להיות מרוכזים כל הזמן ועם אצבע על הדופק.

זכרו. תמיד כדאי להתייעץ עם אדם מומחה בתחום לפני שקונים דירת יוקרה בתל אביב. הם יעזרו לכם להפיק את המיטב מרכישת הדירה ויהפכו אותה להכי מתאימה בשבילכם, גם בחלקה העיצובי, וגם בחלקה המשפטי והפיננסי שיגרמו לכם לשלם על הנכס שלכם פחות.

בואו למצוא את המקום החדש לו תקראו "הבית שלנו".