יש מצבים בחיים שבהם אנשים לא יודעים איך להיחלץ מהם במהירות, כמו במקרים שבהם המצבר שובק חיים וצריך לחפש דרך מהירה להחליף למצבר חדש.

כלים
קרדיט לאיה מצברים
קרדיט לאיה מצברים

שיטה חדשה של מצבר לרכב עד הבית

מי שאינו מכיר את השיטה החדשה של מצבר לרכב עד הבית, מדובר בטכנאים אשר מגיעים עם רכב השירות המאובזר שלהם לכל נקודה בה הנהג תקוע עם הרכב. זה יכול להיות בחנייה ליד הבית, או בכל מקום אחר. כדי לבצע הליך מהיר של החלפת המצבר, הנהג פונה למוקד השירות, מסביר להם את מהות התקלה ושככל הנראה מדובר בצורך של החלפת מצבר. הוא מפרט את המיקום המדויק שלו ובמיוחד אם הוא נמצא בחנייה תת קרקעית, את הקומה ואת מספר החנייה.

בנוסף לכך הוא מעביר נתונים לגבי סוג הרכב, מיהו היצרן, איזה דגם ומהו נפח המנוע. בהתאם לנתונים הללו איש השירות יודע מהו המצבר שהוא המתאים ביותר ומוודא שיש לו מצבר מסוג זה ברכב שלו.

בדיקה של הטכנאי בשטח

הטכנאי בודק חלפים מסוימים ברכב שגם הם עלולים לפגום ביכולת ההתנעה של הרכב כמו האלטרנטור והסטרטר. אם החלפים הללו תקינים הוא בודק גם את המצבר ורואה שהוא מרוקן. אם הלקוח רכש את המצבר הנוכחי לפני כשנה – שנתיים, יש להתקין מצבר חדש, כי הוא עבד את פרק הזמן הסביר והדבר תואם את תקופת האחריות של היצרן .

הטכנאי מסביר ללקוח את ההבדלים בין הדגמים השונים של המצברים, הן אלו תוצרת חוץ והן הישראלים. ההבדלים הם בעלויות, בתקופת האחריות ובטיב של כל אחד מהמוצרים הללו. בהתאם לכך הלקוח מקבל החלטה ועל פיה יבצע המכונאי את ההחלפה. תהליך שליפת המצבר הישן והתקנת המצבר החדש הוא תהליך מהיר יחסית.

בתום ההתקנה טכנאי מצברים נתניה, מנסה להתניע את המנוע וברוב המקרים הדבר הולך בקלות והנהג יכול לשלם ולצאת לדרך.

שמירה על תקינות המצבר לאורך זמן

יש מצברים שפועלים פרקי זמן ארוכים, הרבה מעבר לתקופת האחריות של היצרן. הסיבה לכך היא העובדה שהרכבים האלה נוסעים לעיתים תכופות בכבישים המהירים ובתאוצה גבוהה. במהלך הנסיעות הללו המצבר מטעין את עצמו שוב ושוב ולכן אפשר ליהנות מהפעילות שלו בתקופה ארוכה יותר מהרגיל. מי שאינו נוסע במהירויות גבוהות לא יוכל ליהנות מכך ולכן המצבר שלו יעבוד פרק זמן שתואם את תקופת האחריות של היצרן ואולי מעט יותר מכך.

היתרון של אופציית מצבר עד הבית

השיטה היעילה הזו מחליפה את השיטה שבה פעלו בעבר שכאשר המצבר התרוקן הזמינו גרר וגררו את הרכב למוסך, כיוון ששם ביצעו החלפה של המצבר. הדבר היה כרוך גם בזמן וגם בכסף. היום הטכנאי מגיע עד הרכב ומטפל בו ללא צורך בגרר ובמוסך.