אם שמעתם לא מזמן על אנשים שעשו השקעה ביוון, על החברה שקנתה דירה ביוון, על איש העסקים שרוכש בתים פרטיים להשכרה באיים של יוון, בהורה שרכש לילדים שלו יחידות דיור, ועל השכנה שרכשה חניה באזור תיירותי בייוון - חשוב שתבינו כי עשרות אלפי ישראלים כבר בחרו לרכוש נכס להשקעה ביוון וכדאי שתדעו באיזה מחירים מדובר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

כיום רבים הישראלים אשר מעוניינים לבצע השקעה ביוון על ידי רכישת נכס והשכרתו לדיירים ובכך קבלת תשלומים מניבים בכל חודש.

האם המחיר הגיוני וההשקעה באמת משתלמת?

מסתבר שכן. בזמן שדירה ממוצעת בישראל תעלה לכם כמה מיליונים שקלים שלא נדבר על ההון העצמי ההתחלתי שיש לגייס לקבלת משכנתא - במדינות כמו יוון, פורטוגל ואיטליה מציעים מוכרים ואפילו הרשויות: דירות למכירה, בתים לשימור ושיפוץ, בתי חוף פרטיים, יחידות דיור ואפילו חניות ממש במחירים זולים.

מומחים בתחום הנדל"ן יוכלו לקחת אתכם לסיור ולהציע לכם נכסים להשקעות מניבות ביוון במחירים של 40 אלף אירו, 60 אלף אירו, 80 אלך אירו וכן הלאה כשהכול תלוי באזור בו נמצא הנכס, בגודל שלו ובמצב שלו מבחינת הנראות, החוזק, השנים שהוא נמצא במקום והתשתיות שלו.

על פי מומחי נדל"ן סכומים אלה אינה "מדגדגים" את ההון ההתחלתי ואת מחיר הבתים בישראל, לכן רבים בוחרים לבצע השקעה ביוון.

אבל למה זה משתלם?

זה נכון, לא כל מי שקונה דירה ביוון יוכל או ירצה לגור בה, אבל המטרה העיקרית של השקעה מסוג זה היא ביצוע השקעה נד"לנית טובה במיוחד במחיר נוח. כך אפשר לקניית דירה באתונה או באיים של יוון ובשאר אזורים שיש בהם ביקוש גבוה לדירות.

ביוון אפשר למצוא דירות של חדר או שניים, דירות של שלושה או ארבעה חדרים ואף בתי נופש ובתים פרטיים שנמצאים בערים מרכזיות כמו אתונה או באיים של יוון ועל החופים של המדינה היפה הזאת. לדירות כאלה יש ביקוש רב על ידי תושבים, משפחות צעירות, סטודנטים ותיירים שישלמו כסף רב על דירות נופש או דירות RBNB  ביוון.

חשוב לזכור שבאתונה יש מאות אלפי סטודנטים שמחפשים דיור בכל שנה, כמו גם שיש באזור לא מעט אנשים שירצו לשכור את הנכס שלכם או לרכוש אותו לאחר שיפוץ והעלאת ערכו של הנכס.

השקעה כזאת תאפשר הכנסה קבועה שתחזיר את ההשקעה שלכם תוך זמן קצר ולאחר מכן תאפשר לכם הכנסה חודשית רווחית בכל חודש.

האופציה למגורים ביוון או לכך שיהיה נכס שאפשר לגור בו בעתיד תמיד מבטיחה שקט נפשי ומאפשרת שינוי אורח חיים במידה ותרצו בו בעתיד.

אז אם אתם רוצים לבצע השקעות נדל"ן ביוון - בחרו עכשיו מומחים בתחום שיעזרו לכם למצוא הזדמנויות טובות באזור תוך בחירת הנכס המתאים לכם מכל וארגון של כל הדרוש עבור קנייה בטוחה והשקעה טובה.