ככול שהעולם שלנו מתקדם אנחנו שמים לב ליותר ויותר טכנולוגיות שנועדו לספק לנו שקט נפשי ושמירה על המרחב האישי שלנו, או כאלה שנועדו לשמירה על המרחב העסקי והציבורי.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מצלמות אבטחה היו כבר מאז שנות החמישים והשישים של המאה העשרים בעולם ונועדו לנטר פעילות של אנשים או בעלי חיים וכיום בשנת 2021 הן רק הולכות ונהיות מתקדמות יותר, חכמות יותר, או אפילו קטנות יותר וכאלה שמספקות כמה שיותר מידע עבור מי שמשתמש בהן. בחנויות לציוד אבטחה אונליין אפשר למצוא מפרט טכני על מגוון מוצרי אבטחה שיספקו לכם את השקט הנפשי שאתם מחפשים.

חשיבות של מצלמות אבטחה

אם אתם נמצאים בכול מרחב, תוכלו לשים לב כי מצלמות כיום פחות נראות לעין. לכן אולי לא תשימו לכך לב בכלל. מצלמות נמצאות ברחובות, בחניות, בחנויות, בשדות תעופה, במרחבים ציבוריים, בבתי ספר ובגנים ויש אתה אלה שנועדו גם לאבטחה וגם להרתעה ויש את אלה שנועדו לנטר פעילות מבלי שישימו לב כי יש במקום מצלמה.

אנשים שבוחרים מצלמות אבטחה עושים זאת מסיבות רבות החל מהצורך למנוע עבירות  במרחבים אישיים עד הצורך ליהנות משקט נפשי בזמן שלא נמצאים במרחב המגורים או במרחב העבודה.

בחברת ZBM ניתן למצוא מצלמות אבטחה מסוגים שונים כמו למשל מצלמות כפתור קטנות שאפשר לשתול בכל מקום וכך לנטר פעילות שקורית כשאתם לא נמצאים במרחב עד מצלמות גדולות שנועדו להרתעה, לתיעוד וגם לדיווח על פעילות חשודה בזמן אמת.

יש לא מעט סיבות שאנשים בוחרים בגללן מצלמות אבטחה. הנה כמה סיבות:

רצון לאתר גורמים עבריינים - המרחבים שאנו נמצאים או לא נמצאים בהם החל ממרחב אישי עד מרחב ציבורי או עסקי, צריכים להיות מוגנים תמיד.  מדובר במרחב העסקי ובבד בבד בבית פרטי או מרחב אישי כלשהו. אף אחד לא רוצה שאל המרחב שלו יכנסו גורמים עבריינים. כדי לנטר פעילות כמו עבירה, פריצה, גניבה או כל דבר אחר - חשוב להתקין גם מצלמות נסתרות וגם מצלמות שנועדו להרתעה.

ניטור פעילות במרחב העסקי - בעולם העסקים רבים רוצים לדעת מה קורה בעסק או במשרד שלהם כאשר הם לא נמצאים בו. מצלמות אבטחה נועדו להרתיע מפני פעילות עבריינית במרחב העסקי והן יעזרו לצמצם משמעותית מעשי עבריינו ופשיעה.

דיווחים בזמן אמת -  מי שירצה לקבל דיווחים בזמן אמת יבחר במצלמות אבטחה שמחוברות גם לסמארטפון וגם לטלוויזיות במעגל סגור. כך אפשר להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע למרחב שלכם, לביטחון שלכם ולשמירה על המקום החשוב לכם.

לסיכום, כיום אפשר למצוא מגוון מוצרים שיכולים לעזור לכם לשמור על בטחון במרחב, החל מחבילת מצלמות עם וידאו דיגיטאלי וערוצים אנלוגיים מחוברים לכל מכשיר נייד שתרצו עד מצלמות כפתור, מצלמות הרתעה על זרוע או כל מוצר שתצטרכו להגנה על המרחב ועל מי או מה שנמצא בו.

מצלמות אבטחה מחוברות גם למערכות אזעקה ולמוקדי ביטחון כך הן שומרות על מרחבים פחות נגישים לגורמים עבריינים.