"הוצאה לפועל" שתי מילים שאף אחד לא אוהב לשמוע, בשום הקשר. מדובר בהליך שנעשה על ידי גוף ממשלתי אותו מפעילים אנשים שחייבים להם כסף, כמו גם גופים וארגונים נגד חייבים. מי שמסתבך עם הוצאה לפועל ישים לב שאם הוא לא יפעל בזריזות להסדיר את חובותיו - מצבו הכספי יתדרדר וגם מצבו האישי.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

במקרים שהסתבכנו מעבר למה שציפינו או במקרים אחרים שאנו אלה שצריכים לגבות חוב - חשוב שיהיה לצידכם עורך דין הוצאה לפועל. אבל מתי נזדקק לאיש מקצוע כזה? הנה כמה דוגמאות:

כאשר אתם חייבים כסף לנושים

אם אתם חייבים כסף לנושים או שאתם עומדים בפני תהליכי עיקולים, חובות, פשיטות רגל, עיקול של חשבון הבנק ושאר נכסים - חשוב להתייעץ עם עורך דין לגבי הצעדים שעליכם לנקוט כדי להתמודד עם המצב.

שירות של עורך דין אומנם יעלה לכם כסף, אבל הוא יעזור להסדיר את המצב הכלכלי כך שיהיה לכם "מרחב נשימה" לחזור להתנהלות כלכלית נבונה, וגם כדי שתוכלו להחזיר חובות, לשחרר את חשבון הבנק מהאחיזה של הוצאה לפועל, ובעיקר כדי שתוכלו לשלם לנושים ולאנשי מקצוע וגם לשקם את חייכם הכלכליים. נסו ליצור קשר עם עו"ד הוצאה לפועל כדי להתייעץ עמו ייעוץ טלפוני ראשונה בחינם.

כשהוצאה לפועל לא מרפה מחשבון הבנק שלכם

לעיתים אנו מחזירים את כל החובות שלנו שגרמו לעיקולים וצווים, אך הגוף המאיים הזה עדיין אוחז בחשבון הבנק שלנו ובשאר נכסים, החל ממכוניות עד דירה. אם אתם לא מצליחים להחזיר את הנכסים הכלכליים שלכם לרשותכם - צרו קשר עם עורך דין הוצאה לפועל אשר יעזור לכם לפעול למען חירות כלכלית.

כשחייבים לכם כסף

גוף כמו הוצאה לפועל יכול לעזור לכם לקבל כסף שחייבים לכם, או לגבות חובות, בעיקר כשאתם בעלי עסקים. עם זאת חשוב לזכור שמדובר בגוף ממשלתי שאינו פועל או עושה משהו למען גביית הכספים, כל עוד אתם לא אלה שמפעילים אותו באמצעות פניות תכופות להתקדמות ההליכים, ובאמצעות תשלומי אגרה ושאר תהליכים. בשל כל אלה, יש לא מעט אנשים או בעלי עסקים שנעזרים בשירותים של עו"ד מומחה לגביית תשלומים וחובות. כך התהליכים מתקצרים משמעותית והזמן המשאבים והכסף - נחסכים.

כיצד בוחרים עורך דין הוצל"פ?

כדי לבחור נכון בחרו איש מקצוע שיש לו ניסיון בניהול תיקים מול הוצאה לפועל וכזה שיכול לספק לכם שירותים כמו הסדר חובות לחייבים עסקיים או פרטיים, בחרו משפטן מנוסה שיכול לסייע בהליכי חדלות פירעון או להוציא צו הפטר מחובות.

שמעון האן משרד עורכי דין יכול לעזור להסיר הגבלות על חייב, עיקול מטלטלים יכול לסייע במניעת עיקול מטלטלין, במקרים של צו עיכוב יציאה מהארץ, ושאר נושאים מול הוצל"פ. גם אם אתם אלא שצריכים לגבות חובות וכספים. כך תוכלו לחזור לשגרה, ללא דאגות ואפילו תוכלו להגיע אל הצלחה כלכלית.