נשים אוהבות להתגנדר, נקודה. הן אוהבות להתלבש יפה, ולא משנה לאן הן הולכות. גם הירידה למכולת השכונתית מלווה בטיפוח עצמי. הן אוהבות להתגנדר. לפחות מרביתן. להתגנדר עם כל מיני תכשיטי כסף בכלל, ועם טבעות כסף לנשים בפרט. למעשה, רבות מהן ישמחו להעיד, כי במידה והן נטולות מטבעות כסף על אצבעותיהן – הן חשות ממש כערומות. ענידה של טבעות כסף לנשים מסייעת להן להיראות יותר אלגנטיות, יותר מתוחכמות, ואף יותר יוקרתיות. אם נוסיף לכך את כל היתרונות הברורים מאליהם של תכשיטי הכסף, כי אז מתקבלת תמונה ברורה של המון יתרונות, ולא בכדי. מחקרים מדעיים שבוצעו בתחום, מתוך המקום של לנסות ולהבין את ההמולה הגדולה מסביב לדרישה של טבעות כסף, מצאו כי המטענים החיוביים של יוני הכסף יוצרים שדות מוליכים, שמשקפים קרינה אלקטרו מגנטית מחוץ לגוף. ובאופן הזה הם מעוררים מוליכות טבעית של הגוף. ולמה זה כה חשוב? ובכן, זרימת הדם של הגוף עשויה להשתפר, והן הבריאות הכללית וטמפרטורת הגוף. אך לא רק, פשוט המשיכו לקרוא ותגלו נדבך על נדבך.

כלים
images-front/gal_haziza/NEW/d/ddd/82020/12202/0521/smiling-woman-holding-present-box-with-ring_682de.jpg
images-front/gal_haziza/NEW/d/ddd/82020/12202/0521/smiling-woman-holding-present-box-with-ring_682de.jpg

 

כפי שציינו בפתיח של דברינו, ונוסיף שוב, בשל חשיבות העניין - טבעות כסף לנשים עוזרות להן לשמור על הגמישות ועל התקינות של הזרימה בכלי הדם. כמו גם הן משפרות את היווצרות העצם, שכה חשובה בגילאים מבוגרים. מעבר לכך, טבעות הכסף יכולות לרפא, לתחזק ולתקן את עור הגוף שלכן.

מה הקשר בין האיכות של טבעות כסף לנשים לבין השימוש בכסף בבתי חולים?

האם שמתם לב, אי פעם, כי מרבית הכלים שבהם עושים שימוש בבתי החולים – עשויים דווקא מכסף? הדבר נובע משום שכסף נחשב למאוד אפקטיבי בהגנה מפני חיידקים. זאת גם הסיבה העיקרית, שבעטיה טבעות כסף לנשים כה מומלצות. ביכולתן למגר חיידקים שעשויים להימצא בסביבה הקרובה אליכן. בעבר הרחוק, נשים ענדו טבעות כסף בתור אמצעי ישיר שמגן מפאת הידבקות בשפעת ובכל מיני וירוסים מצויים. במידה ואתן חולות בשפעת, מקוררות או חטפתן חלילה וירוס, שלא מרפה מכן – העצה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכן – פשוט תענדו טבעות כסף. הן תסייענה לכן להבריא, ולהחלים מהשפעת, מהצינון, כמו גם הן יעזרו לכן לרפא כל מיני בעיות בעור שלכן.

האם טבעות כסף לנשים משפרות את איכות השינה?

מחקרים מעידים, כי האדם ישן כשליש מחייו. יש חשיבות לאפקט השינה, לסוג ולאיכות שלה. לא כולם ישנים "שנת ישרים". המון נשים נאבקות בבעיות שינה. בקשיים להירדם, ובקשיים לישון שינה רציפה. אבל, הסירו כל דאגה מעל לבכן. יש לכך היום פתרון, והוא בדמות של טבעות כסף לנשים. על פי מחקרים רבים שנעשו בתחום של השפעת טבעות כסף על השינה, נמצא כי הן אפקטיביות מאוד לשיפור השינה. הדבר נובע משום שהכסף משבש את שידור האותות האלקטרוניים מהמכשירים, באופן ישיר אל הגוף שלכן.

מדוע עגילי כסף צמודים הם יצירה קלאסית?

אף נשים ואף גברים נהנים במציאות העכשווית מענידת עגילי כסף צמודים. עסקינן אודות יצירה קלאסית, אשר תואמת כל הופעה, כל סגנון לבוש. ברכישה של עגילי כסף, שהם צמודים לאוזן, מתקבלת נראות קלאסית במיטבה, עם אלמנטים שיעמדו במבחן הזמן. הם גם ישרדו לטווח הארוך, אפילו ליותר מארבעים שנים, והן גם ישוו לכם מראה קלאסי, שטרם נראה כדוגמתו. נשים בעיקר חשובה להן הנראות הקלאסית. אז מה הפלא שיצירה קלאסית שכזאת כה מושכת אותן?