הטרנד החדש ביותר לפרסום הוא שימוש במגזינים דיגיטליים במקום מגזינים מודפסים. אחת הסיבות העיקריות למעבר זה היא הנוחות והיעילות. בעלי אתרים יכולים להציע את תוכנם בפורמט אינטראקטיבי וקל לקריאה ללקוחותיהם מבלי לבזבז יותר מדי זמן ומשאבים על הדפסה, הפצה ותחזוקה של העותקים המודפסים.

כלים

 

כאשר תחליט להשתמש במגזין דיגיטלי, יהיה עליך להחליט איזה סוג תוכן אתה רוצה. ישנם שני סוגים: תוכן דינאמי וסטטי. תוכן סטטי מתייחס למשהו שאינו משתנה לאחר פרסום, כגון מאמר, פוסט בבלוג או גלריה, בעוד שתוכן דינאמי מתייחס למשהו שמשתנה עם הזמן כגון סרטונים ו

מדוע כדאי להשתמש בו?

זה מאפשר לך לשתף תוכן בקלות עם הקוראים שלך. ניתן לשמור את הטקסט, התמונות, הסרטונים והשמע כקישור לשיתוף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. הוא גם מספק לקוראים דרך לשתף מאמרים עם חבריהם.

שלב 1: תכנון להשקת המגזין הדיגיטלי שלך

תכנון להוצאת המגזין הדיגיטלי שלך הכרחי להצלחה.

חשוב לענות על השאלה כיצד צריך להיראות המגזין הדיגיטלי שלך לפני שתתחיל לעצב אותו. ייתכן שתרצה להתחיל בהחלטה על סוג התוכן או הנישה שתכסה בפרויקט זה.

כאשר בוחנים כיצד ליצור בלוג למגזין הדיגיטלי שלכם, ישנן מספר אפשרויות שניתן להשתמש בהן. אפשרות אחת תהיה שימוש בוורדפרס מכיוון שהוא נמצא בשימוש נרחב וקל לשימוש. אפשרות נוספת, אם אתה מעדיף עיצוב יצירתי יותר, תהיה Squarespace או Wix.

שלב 2: מציאת קוראים למגזין החדש שלך

שיווק במדיה חדשה משמש למותגים לקידום המוצרים או השירותים שלהם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית.

ישנן שיטות רבות ושונות לפרסום מדיה חדשה, להלן כמה דוגמאות: מודעות באנר, מודעות מדיה חברתית, מבצעים ותחרויות.

שלב 3: פיתוח תוכן לקהל הקוראים שלך ועיסוקם בסיפורים מנקודות מבט חדשות (טיפים ליצירת תוכן, כלים ליצירת תוכן)

עם כל הכלים והטיפים הזמינים ליצירת תוכן, מעולם לא היה קל יותר ליצור תוכן איכותי ומרתק. אנשים אינם משתמשים יותר בכלים מסורתיים כמו Word ו- PowerPoint עבור התוכן שלהם. הם משתמשים במגוון פלטפורמות מדיה חברתית, תוכנת דוגמנות תלת מימד, והרבה יותר.

המאמר מספק מספר עצות לשימוש על מנת לייצר תוכן מרתק עבור הקוראים שלך. אלה כוללים: להיות בעל קול חזק בעת כתיבת הסיפור שלך, להיות יצירתי באופן שבו אתה מציג סיפורים מנקודות מבט שונות, להיות מודע לרגשות האנושיים שאנשים חשים כאשר הם קוראים סיפור ולוודא שאתה נותן להם פתרון או לפחות להכיר בהם.

שלב 4. יצירת זהות מותג ומיתוג לפרסום החדש שלך (מילות מפתח

הצעד הראשון ליצירת זהות מותג הוא להמציא רעיון למותג שלך. זה יכול להיות הכל משמה של החברה, הסיסמה, הלוגו וכו '.

זהות המותג עוסקת בבניית סיפור ייחודי המייחד את החברה שלך מאחרים בקטגוריה שלה. היא מכוונת לפלחי שוק ספציפיים וקהילות עם מסרים שיווקיים המותאמים לצרכיהם ולתחומי העניין שלהם.

אז מאיפה מתחילים? מה צריך? ובכן בתור התחלה אתה צריך לדעת מי הקהל שלך ומה הוא רוצה. לאחר מכן תצטרך ליצור פלטפורמה שתסייע לך להשיג הצלחה על ידי הענקת להם ערך או הענקת להם משהו שהם לא יכולים להשיג בשום מקום אחר. אנשים נאמנים למותגים המספקים להם ערך.