רוב האנשים בכלל לא מודעים לתחום הזה, אבל תהליך של צילום קווי ביוב הוא חשוב וחיוני במקרים רבים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי והתעשייתי. לעתים יש צורך לבצע צילום קווי ביוב בשל בעיה או תקלה במערכת, אך לעתים מדובר אך ורק בביקורת שגרתית בכדי שניתן למשל לקבל אישור להיכנס למבנה לפני אכלוס שלו. למעשה, מדובר בשירות שהמודעות לגביו רק עולה כל הזמן. הבעייתיות היא שבגלל שהביקוש עולה, אנשים שאינם מוכשרים לבצע צילום קווי ביוב ואין להם את ההכשרה, הידע או הניסיון, מבצעים זאת ואז התוצאה שתינתן בגין השירות פשוט לא תספיק ותהיה לא מקצועית כלל וכלל. לכן, לפני שאתם בוחרים איש מקצוע או חברה המתמחים בתחום, חשוב לבדוק המלצות, לראות שאכן מדובר במקצוענים ולא להתפשר. ניתן להיעזר בהמלצות דרך אנשים שאתם מכירים וסומכים על הדעה שלהם או להשוות בין 2-3 חברות בעצמכם ולעשות סוג של סקר שוק. גם גלישה קצרה ברשת יכולה לעזור.

כלים

 

צילום קווי ביוב זה לא מה שחשבתם!

במסגרת תהליך של צילום קו ביוב, מחסירים סיב אופטי. בקצה של הסיב הזה יש מצלמה. את המצלמה משחיל בעל המקצוע לאורך צינור הביוב ואז על גבי מסך הוא יכול לראות את כל מה שנעשה בתוך הצנרת. למעשה, צילום קו ביוב עם מכשור מתקדם מאפשר לחסוך זמן יקר והוא יעיל במצבים שבהם יש כל הזמן סתימות חוזרות בצנרת הביוב ושום דבר אחר לא עוזר. המצלמה, היא זו שמשדרת למומחה שנמצא בחוץ בדיוק את מה שקורה ואז דרך הצילום הוא יכול להבין מה הבעיה ולהתאים לה את הפתרון המתאים. לפעמים רואים במצלמה כל מיני דברים שאנשים זרקו כמו למשל מגבונים לחים וניירות, אך לפעמים מדובר בחדירה של שורשים שגדלו אל תוך הצנרת ישר מהאדמה.

קודם שוטפים אחר כך מצלמים

משהו אחד חשוב שלא כולם יודעים הוא שהמצלמה הזו מאוד עדינה ולכן חובה לבצע שטיפה של קו הביוב, עוד לפני שמחדירים את הסיב האופטי אל תוך הצנרת, אחרת מה שקורה בתוכה, פשוט הורס את המצלמה ואי אפשר באמת לראות מה מפריע לה. הרבה פעמים השטיפה הזו בלחץ גבוה, פשוט פותרת את כל הבעיה. בנוסף, אם לא נבצע שטיפה של הצנרת לפני הצילום, לא ניתן יהיה לראות את הדפנות של הצנרת ואז לא ניתן יהיה להבין מה בדיוק הבעיה. בנוסף, כדאי לבצע את השטיפה ממש כמה דקות לפני שמבצעים את הצילום ואז מקבלים את התוצאה הכי טובה.

צילום קווי ביוב יתרונות

מאפשר להבין בעיות מורכבות מאוד בצנרת בזמן קצר ניתן להבין באופן הכי מדויק שיש איפה הסתימה התהליך מאפשר למנוע תקלות עתידיות

זקוקים לביצוע צילום קו ביוב? אנו מזמינים אתכם שלא להתפשר ולקבל את השירות הטוב, היעיל והמקצועי ביותר. המרכז לביוביות ושאיבות מבצעים צילום קווי ביוב ושירותים נוספים הקשורים למערכת הביוב לרבות מכירה והתקנה של משאבות טבולות, פתיחת סתימות בלחץ גבוה, שירותי ביובית למקלטים, שירותים ביובית לחניונים, שאיבה של מים וטיפול בהצפות ועוד. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי, יעיל ואדיב בשילוב ידע וניסיון רב בתחום באחריות ובמחיר הוגן. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.