רכישת מדיחי כלים יכולה להיות תהליך מורכב. אולם התצוגה של חברה שמשווקת מכשירי חשמל ביתיים מציג מגוון דגמים של מדיחי גלים בגבהים שונים ומידות רוחב שונות, עם שיטות גימור שונות, תכונות אל חלד ורכיבים שניתנים להחלפה.

כלים
קרדיט: aeg.co.il
קרדיט: aeg.co.il

 

אם אתם עובדים עם אותו מדיח כלים ישן במשך שנים, דגם חדש יהיה שדרוג, אבל כדי לבחור נכון, אתם צריכים כמה טיפים לרכישת מדיחי כלים. למרבה המזל, ניתן למצוא היום דגמים אמינים ממותגים מובילים של מדיחי כלים עשירים בתכונות וחכמים מתמיד.

השיקולים החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון

מחשבה על טווח המחירים תסייע לכם להתחיל לצמצם את האפשרויות בתהליך רכישת מדיחי כלים. אם יש לכם תקציב קפדני, אל דאגה. ניתן להשיג שפע מדיחי כלים איכותיים בתקציב סביר, ותוכלו למצוא דגמים בינוניים נחמדים עם כמה תכונות. ברגע שאתם יודעים מהו התקציב שעומד לרשותכם, תוכלו לחפש דגם שיש בו את כל התכונות שאתם מעוניינים להשיג.

מלבד המחיר, טיפים לרכישת מדיחים כלים כוללים עוד כמה שיקולים חשובים ביותר שיש בחשבון כדי לסייע לכם לצמצם את הבחירות בין הדגמים השונים הזמינים.

שיקול עוצמת הניקוי

אם עוצמת הניקיון היא השיקול העיקרי שלכם בתהליך רכישת מדיחי כלים, אתם יכולים למצוא דגמים עם עוצמת ניקוי משביעת רצון בסכומים משתלמים. חוץ מזה, חשוב להבין שכל הדגמים של מדיחי הכלים מספקים רמת ניקיון משביעת רצון.

אם אתם שוטפים או משפשפים את הכלים שלכם לפני שאתם מכניסים אותם למדיח הכלים, הם כנראה ייצאו מהמדיח שלכם ללא רבב ללא קשר לדגם שאתם בוחרים. מדיחי הכלים הטובים ביותר דורשים פחות עבודה מצידכם ובנויים להתמודדות עם רמות לכלוך קשוחות ביותר.

שיקול רמות הרעש

להבדיל מעוצמת הניקוי, דירוג הרעש בתהליך רכישת מדיחי כלים תואם לעתים קרובות את המחירים שלהם. אם אתם מעוניינים בדגמים שקטים, כדאי שתהיו מוכנים לשלם יותר. יחד עם זאת, חשוב להבין שאפילו דגמים ברמה נמוכה שקטים משמעותית ממדיח הכלים הישן של הוריכם, שגורם לכם למיגרנות.

ניתן לחפש בקלות את דירוג רמות הרעש של כל מדיח כלים, ולבחור את דגם המדיח בהתאם למשמעות דירוגי הצלילים על מנת להחליט לאיזה דגם לשדרג את מדיח הכלים החדש שלכם.

סוג מדיח הכלים

רוב מדיחי הכלים מיועדים להתקנה באופן קבוע מתחת לשיש המטבח. אם אתם מחפשים מדיח כלים סטנדרטי, זה הדגם שאתם צריכים. אבל אם יש לכם פחות מקום, עם טיפים לרכישת מדיחי כלים של היצרנים המובילים בתחום, תוכלו למצוא מדיחי כלים במידות רוחב מתאימות למקום הפנוי שיש לכם במטבח.

אתם יכולים אפילו למצוא מדיחי כלים ניידים על גלגלים, או מדיחי כלים מיוחדים שתוכלו לשלב במגירה או להציב על השיש שלכם. חפשו את הדגמים המתאימים לכם אם יש לכם מגבלות שטח קפדניות או שאתם מחפשים דגם ייחודי. אחרת, המגוון של מדיחי כלים מובנים בגדלים סטנדרטיים זמין ברוב המותגים, התכונות והמחירים.