הטרנד המפואר של אירועי בוטיק קטנים, השתלט גם על החתונות בארץ, בעיקר בשנה האחרונה. כעת, זוגות רבים מחפשים אחר המקום האינטימי והמושלם לאירוע המיוחד שלהם, אשר יספק את כל השירותים עבור הגשמת החלום לחתונה קטנה ויוקרתית. אז איך מתחילים בכלל בתכנון האירוע? נפגשנו עם מאור לוי, הבעלים של "גלריה 279" וקיבלנו את כל התשובות לכל מה שחשוב לדעת על תכנון החתונה.

כלים
קרדיט: עומרי אילת, אתר גלריה 279
קרדיט: עומרי אילת, אתר גלריה 279

 

חתונת בוטיק - למי זה מתאים?

חתונה קטנה מתאפיינת במספר מוזמנים מצומצם יחסית, בדרך כלל עד 300 אורחים, וזאת על מנת ליצור מלכתחילה קונספט אחר, אינטימי יותר ובאווירה חמה ומיוחדת. יש הנוטים לחשוב כי חתונה יוקרתית וברמה גבוהה, היא כזו אשר חייבת להיות באולם אירועים עצום ועם מספר לא נגמר של מוזמנים. אז תנו לנו לשנות את דעתכם ולהראות לכם כי אפשר אחרת, אפילו די בקלות.

טרנד החתונות הקטנות והאינטימיות יותר, הפך בשנים האחרונות ליותר פופולארי מתמיד. כנראה שזה לא נתון מפתיע במיוחד, לאור מגפת הקורונה שפרצה אל חיינו לפני יותר משנה ומאז מנהלת מאחורי הקלעים את כל ענף האירועים. ובכל זאת, למרות שעל פי ההגבלות הנוכחיות ניתן לקיים אירועים עם מספר רב של משתתפים, זוגות רבים בדרך לחופה עדיין יעדיפו חתונה קטנה באולם אירועי בוטיק יוקרתי.

אתם לבטח שואלים את עצמכם מה היתרון בחתונה קטנה? ובכן, זוגות אשר רשימת המוזמנים שלהם מתאימה גם עבור אולם אירועים קטן, יוכלו ליהנות מתכנון קל יותר של כל האירוע. כאשר מדובר במתחם של גלריה 279, לא רק שהתכנון יהיה יעיל יותר, תוכלו להיות בטוחים כי כולם יהנו מחוויה יוקרתית וקולינרית ברמה הגבוהה ביותר.

כל השלבים בדרך לאירוע המושלם

הדגש העיקרי בחתונות בוטיק בצפון, הוא על העיצוב האלגנטי והיוקרתי המתאים לכל אירוע מצומצם. במתחם "גלריה 279", קיים גן בוטיק מדהים ביופיו אשר יוצר את האווירה הפסטורלית והיוקרתית המתאימה בדיוק לחתונה קטנה. כעת, כאשר אתם יודעים כי חתונת בוטיק היא זו שמתאימה עבורכם, הנה כמה שלבים לתכנון האירוע החשוב והמרגש בצורה המושלמת ביותר:

בחירת קונספט לחתונה - כאשר האירוע הוא מצומצם יותר ובשטח לא גדול מדי, יש לכם את האפשרות לבחור קונספט לאירוע, אשר יבלוט ויצור חוויה אפילו מהנה יותר עבור האורחים. אתם יכולים לבחור את השעה בה תרצו לקיים את החתונה, אם בשעת שקיעה או בשעות הערב וגם את העיצוב אם בסגנון יוקרתי ומפואר או קיצי וקליל.

רשימת המוזמנים - ההחלטה על חתונה קטנה נובעת בדרך כלל לאחר ההחלטה על מספר מוזמנים מצומצם יחסית, מכאן שחשוב לוודא כי אכן מספר המוזמנים שלכם לא יחצה את הרף הרצוי לכך והאירוע ישאר באווירה אינטימית כמתוכנן. בנוסף, מכיוון שזהו אירוע קטן יותר, תוודאו כי אכן כל המוזמנים יגיעו ליום המיוחד על מנת להתאים את שירותי האירוע בהתאם.

התאמת תקציב ושירותים - אומנם בחתונה קטנה יותר, התקציב גם יהיה יחסית רווחי בהתאם עבור הזוג, אך עם זאת חשוב לזכור כי ההשקעה הכספית עדיין גדולה ומשמעותית עבור כל היבט באירוע. מומלץ להחליט על תקציב מראש אותו אתם מתכננים להשקיע בחתונה.

לאחר ההחלטה על התקציב וסגירת רשימת המוזמנים, תוכלו להתחיל לתכנן ולבחור את נותני השירות באירוע עצמו. בחירת הצלמים לאירוע, התקליטן המתאים, עמדות שונות לטעמכם, מיקומי השולחנות והרחבה בהתאם למתחם וכדומה.

במסגרת החוויה המושלמת ואירוע בלתי נשכח, גלריה 279 מציעים קונספט ייחודי של אירועי בוטיק (עד 300 איש) ברמה הגבוהה ביותר. בזכות צוות עובדים המתמחה באירועים ובהקמת חתונות, תוכלו לקבל ליווי אישי ומקצוע משלב סגירת התאריך ועד תום האירוע. אם אתם מחפשים מקום עבור חתונה קטנה בצפון, "גלריה 279" הוא הבית המושלם לאירוע שלכם.