סמארטפונים כבר מזמן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, הם כלים שמלווים אותנו במהלך כל היום וכמעט בכל פעילות ולכן עלינו לדאוג להגן עליהם באמצעות כיסוי מגן מתאים.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

לפניכם מדריך שכולל בתוכו את כל מה שעליכם לקחת בחשבון בטרם רכישה של כיסוי מגן לסמארטפון.

גורמים חשובים בבחירת כיסוי מגן לסמארטפון

על מנת לבחור בכיסוי מגן מושלם לסמארטפון שלכם, מומלץ לבחון את הגורמים השונים שיחדו מרכיבים את חווית השימוש והם:

הגנה – כיסוי מגן נועד להגן על הסמארטפון. חשבו באיזה אזורים כדאי שתהיה הגנה מקסימאלית. האם המכשיר צריך הגנה נוספת בחזית? או הגנה על גב המכשיר? האם הסמארטפון צריך מגן שימנע היווצרות של שקעים בפינות או בצד המסך של המכשיר?
מומלץ להתחשב בהיסטוריה של תאונות הסמארטפונים הקודמים שלכם על מנת לזהות מה הם האזורים הבעייתיים ובהתאם לכך לבחור את כיסוי המגן המתאים.

סגנון ותאימות – כיום יש מבחר של כיסויים לטלפון בשלל צבעים וסגנונות. בדקו שהכיסוי מתאים לדגם המכשיר שברשותכם. הכיסוי צריך להתאים לא רק לגודל המכשיר ולעיצובו, אלא גם למבנה שלו. כך תהיה לכם גישה נוחה לכפתורי ההפעלה והשליטה, לשקע האוזנייה, לשקע הטעינה וכו'.

החומר ממנו עשוי הכיסוי – כיסויי מגן עשויים ממגוון חומרים והם:
סיליקון – משמש בעיקר ככיסוי אחורי. הוא גמיש, עמיד במים, נעים, חלק למגע ומעניק אחיזה נוחה.
גומי – דומה בתכונות וביתרונות שלו לסיליקון וכמו כן חסין יותר בפני נפילות וחבטות.
פלסטיק – איכותי, מספק הגנה מצוינת למכשיר הסלולרי ועמיד במים.
TPU – לא גמיש כמו כיסוי שעשוי סיליקון, אבל כן מספק הגנה טובה מפני זעזועים.
עור – כיסוי עם מראה יוקרתי ומרשים, נעים למגע ונוח לאחיזה.

הגנה למסך – ניתן לרכוש כיסוי ארנק שמגן לא רק על החלק האחורי של המכשיר הסלולרי אלא גם על החלק הקדמי בו נמצא המסך. במידה ואתם לא מעוניינים לרכוש כיסוי ארנק, מומלץ לרכוש בנפרד כיסוי מגן למסך וזאת על מנת להגן עליו מפני שברים ושריטות.

מחיר ואחריות  - טווח המחירים של הכיסויים תלוי בכל מיני פרמטרים בהם, החומר שממנו מיוצר הכיסוי, סוג הכיסוי, החברה שמייצרת אותו וכו'. על כן, אפשר למצוא כיסויים במחירים של כמה שקלים ועד מאות שקלים. על מרבית הכיסויים, לא תינתן אחריות. לכיסויים יקרים, תינתן אחריות של חצי שנה או שנה.

חברת אוטרבוקס

כיסויי המגן לסמארטפונים של אוטרבוקס נחשבים לטובים בשוק ומגיעים במגוון רחב של גדלים, סוגים ועיצובים שונים על מנת לקלוע לטעם של כל לקוח. המוצרים של חברת אוטרבוקס מדורגים בראש הרשימה של החברות המייצרות כיסויי מגן לסמארפונים.  החברה דוגלת בשימוש בחומרים האיכותיים ביותר על מנת לספק את ההגנה האולטימטיבית למכשיר הנייד שלכם.