אנחנו חיים בעולם שבו אין באמת זמן להתעסק עם אינטרנט איטי מידי, טלוויזיה מקרטעת ומכשיר נייד שמחליט לכבות את עצמו לפחות פעם ביום. יותר מכך, האם למישהו באמת יש חשק להתעסק עם יותר מידי ספקים במקביל שצריך לשלם להם? התשובה היא – לא מוחלט. למרבה המזל, ספקי הרשת כיום הבינו את זה והחלו להציע חבילות טריפל משתלמות במיוחד המהוות עסקה אטרקטיבית, נוחה ומשתלמת במיוחד.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

3 יתרונות של חבילות טריפל

אז מה זה בעצם אומר? ובכן, טריפל כשמו כן הוא, חבילה שמציעה בדרך כלל שלושה שירותים – שירותי טלוויזיה, אינטרנט וטלפון שמגיעים מספק אחד כך שאין צורך להיות בקשר עם יותר מידי ספקים במקביל – אחד שמתמחה באינטרנט, אחר שמתמחה בטלפון ושלישי שמתעסק בטלוויזיה, הכל נמצא תחת חבילה אחת משתלמת במיוחד מספק יחיד שיעמוד לשירותכם בכל עניין. בנוסף, ישנם כמה יתרונות נוספים:

  1. פחות כאב ראש – הזכרנו זאת קודם ונזכיר זאת שוב; חבילת טריפל משמעותה הרבה פחות התעסקות וכאב ראש, שכן כל השירותים ניתנים על ידי ספק אחד בלבד שמכיר היטב את כל השירותים והמוצרים המסופקים על ידו.
  2. גם תמיכה טכנית – העובדה שכל המוצרים והשירותים נמצאים תחת ספק אחד, משמעותה שגם התמיכה הטכנית, הטכנאיים והנציגים שמטפלים בפניות, כולם מגיעים מאותו מקום. טבעי לחשוב שאולי יגיעו מחברה חיצונית, אבל בפועל, הספקים כיום מעבירים את העובדים הכשרות על מנת שיוכלו לתת שירות בכל נושא.
  3. חבילה מותאמת לקוח – יתרון עצום נוסף של טריפל הוא היכולת להתאים אותו ללקוח. יש הבדל בין צרכים של סטודנטים לדוגמא מהרשת שלהם, ובין צרכים של משפחה עם שלושה ילדים. הספקים יכולים לענות על צרכי מגוון לקוחותיהם. כך, כולם זוכים – הספק נהנה מלקוחות חדשים, והלקוחות נהנים מחבילה שמתאימה בול אליהם מבלי לשלם סכומים נוספים על אלמנטים שאין להם צורך בהם.

איך אמצא את החבילה המשתלמת ביותר עבורי?

בדיוק כמו שתמצאו כל מוצר או שירות אחר! התחילו בכוס של המשקה האהוב עליכם, שבו בנוח והתחילו לחפש. הרי את הספקים של טריפל בארץ אתם כבר מכירים – הם מופיעים בכל הפסקת פרסומות בטלוויזיה ובשלטי חוצות, כך שכל שנותר זה רק לעשות סקר שוק מקיף, לחפש אחר המלצות וביקורות, להבין בדיוק מהם הצרכים שלכם ולהציג אותם בפני הנציגים עמם תדברו. הספק שייצור עבורכם את החבילה המתאימה ביותר והנוחה ביותר, הוא זה שתמשיכו איתו.