ניהול בניינים הוא תחום חדש יחסית, ועדיין הוא הולך וצובר תאוצה לאורך זמן. היום יותר ויותר אנשים מבינים את היופי שבניהול בניין. אם בעבר הכול נפל על השכן הוותיק ביותר שהיה צריך להתעסק עם ועד בית, טכנאי או חשמלאי מהבוקר עד הערב, הרי שהיום ישנו צוות מקצועי שעושה זאת במיומנות רבה. כך שכל שיש לעשות הוא לבחור חברה אמינה ומקצועית המתמחה בניהול בניינים.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

איך תדעו שאתם צריכים לקרוא לחברת ניהול בניינים?

גרים בבניין רב קומות ועדיין אין לכם חברה שתנהל לכם את כל העניינים השוטפים? כך תדעו שאתם צריכים להזמין חברת ניהול בניינים שתשתלט על העניינים ותיקח את המושכות לידיים:

  • כשהבניין נראה מוזנח – לא נעים להיכנס לבניין מוזנח בסיומו של יום עבודה. כשאתם עייפים ורק רוצים להגיע אל הסלון הביתי ולנוח, אינכם רוצים לפלס לכם את הדרך בין ניירות הפזורים על רצפת חדר המדרגות או גרוע יותר, בין נזילה שנודפת מביוב בלתי תקין. אם הבניין שלכם דורש תחזוקה מיוחדת, חשוב לקרוא בדחיפות לחברה שתנהל את העניינים.
  • איש אינו רוצה להיות הוועד בית הבא – נמאס לכם להיות תמיד אלה שמכנסים ישיבות בדירה? אין לכם יותר זמן להתעסק עם חשבונות חשמל או תשלומים לאנשי תחזוקה? אבל זה עוד לא הכול, כי איש מהשכנים לא מוכן לקחת את מקומכם. אם אתם עדיין רוצים שיישמר סדר בבניין, חשוב לקרוא לחברה לניהול מבנים.
  • אתם נוטים לריב עם השכנים – אתם והשכנים, איך לומר זאת, לא בדיוק מסתדרים. אולי הם מדליקים מוסיקה רועשת בלילה או מסרבים לשלם את התשלומים הקבועים. מכל מקום, צוות של חברת ניהול בניינים יודע להתנהל מול שכנים סרבנים, ואף לערב את המערכת המשפטית אם צריך.
  • יש לכם מתקנים שדורשים תחזוקה מיוחדת – קיימים בנייני דירות שיש בהם מתקנים שונים שהותקנו לרווחת התושבים כמו בריכה, ג'קוזי או ג'ימבורי וחדר משחקים לילדים. מתקנים אלה דורשים לא פעם תחזוקה מלאה. כשיש חברה המנהלת את כל העניינים, אין סיבה לדאוג.
  • אין לכם ניסיון בטיפוח גינות – אם יש לכם גינה משותפת אתם מוכרחים לטפח אותה כדי למנוע הופעה של מזיקים ועל מנת ליהנות ממנה כמו שצריך. אחרי הכול, מי מאתנו לא היה רוצה לצאת לגינה מעוצבת עם כוס קפה בבוקר? אך אם אינכם יודעים כיצד לטפח את הגינה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוהו ובוהו. חברה לניהול בניינים יודעת ליצור קשר עם גנן מקצועי ומנוסה אשר יטפח את הגינה כראוי תוך זמן קצר.

גם אתם מרגישים שהבניין שלכם זקוק לשדרוג? רוצים להגיע הביתה בראש שקט ולדעת שהבניין שלכם מתוחזק היטב? חברת אב בית היא חברה מנוסה לאחזקת מבנים אשר מספקת מגוון רחב של שירותי אחזקה מקצועיים. החברה פועלת 24/7 ונותנת את המענה המלא לכל דייר ודייר.