ראש השנה כבר ממש כאן וכמו שאתם בטח יודעים – נהוג להעניק בו מתנות זה לזו. אבל למרות שזה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהחג, נדמה שבכל שנה מחדש עולה אותה דילמה – איך אפשר להפתיע את האישה שלכם? בין אם זו בת הזוג, אמא, סבתא, אחות, חברה ללימודים, קולגה בעבודה ועוד. הרי, לכל אחד יש לפחות אישה אחת בחייו.. אנחנו יודעים שלא תמיד קל למצוא מתנה מפתיעה ומקורית לאישה, כזו שבאמת תרגש אותה בערב החג. ולכן, אספנו עבורכם כמה רעיונות מיוחדים ויצירתיים שיפתרו לכם את הבעיה ובטוח יעשו לאישה הפתעה ענקית בראש השנה.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מתנה שהיא חוויה משותפת

זוהי אחת הדרכים הכי מיוחדות, כיפיות ואטרקטיביות להפתיע את האישה בראש השנה. ועל הדרך, אתם גם נהנים מהמתנה אז בכלל שווה ☺ אם אתם מחפשים הפתעה לבת הזוג תוכלו ללכת על חוויה רומנטית שמיועדת לזוג. למשל, הפלגה ביאכטה עם ארוחת ערב לאור נרות, סיור ביקב בוטיק במקום פסטורלי, ארוחת ערב שווה במסעדת שף, לילה חלומי במלון יוקרתי ועוד. אפשר גם להפתיע אותה בפעילות שהיא ממש אוהבת לעשות כמו סדנת בישול, אפייה או שוקולד טעימה, לקנות כרטיסים להופעה חיה, סרט חדש או הצגת תיאטרון מעניינת ויש עוד המון אפשרויות נהדרות.

מתנה אישית מפנקת

כשאתם חושבים עם איזו מתנה לראש השנה הכי כדאי להפתיע ולשמח את האישה, נסו לחשוב על מתנה אישית שהיא תמיד רצתה אבל לא הייתה קונה לעצמה. זה יכול להיות יום כיף אישי במתחם ספא נחשב שם היא תוכל לנוח, להתפנק ולהירגע או תכשיט איכותי, מעוצב ויקר עליו היא תמיד חלמה. תוכלו גם ממש להפתיע אותה בסדנת יצירה והעשרה מיוחדת, חווייתיות לפי תחומי העניין שלה, כמו סדנת צורפות ועיצוב תכשיטים, הכנת קוקטיילים, סדנת פיסול, צילום, נגרות, ריקוד ועוד.

מתנה שימושית

נתחיל בזה שיש היום בשוק המון מתנות יעילות, יפות וטובות שכל אישה תאהב שיהיה לה בבית. אז כמעט ואי אפשר לטעות פה.. אבל אם בא לכם להיות יותר מקוריים נסו לבחור מתנה מפתיעה שהיא אפילו לא דמיינה. למשל, כלי בישול, הגשה ואירוח יוקרתיים שמקלים על ההתעסקות במטבח, גאדג'ט אלקטרוני מגניב ואיכותי של מותגים מובילים כמו אוזניות אלחוטיות או רמקול נייד, מוצרי טקסטיל איכותיים ומעוצבים לבית וכדומה.

ועוד טיפ מועיל לקראת סיום: לא משנה באיזו דרך מקורית תבחרו להפתיע את האישה, שימו לב שאתם מתאימים לה את המתנה המושלמת עבורה. לפי האופי והסגנון שלה, תחומי עניין, דברים שהיא אוהבת לעשות ביום יום ועוד. למשל, בישול, אפייה, ספורט אקסטרים, יצירה, יוגה, אופנה, עיצוב, טיולים, ריקוד וכדומה. כך תהיו הרבה יותר שקטים ורגועים שהמתנה תתקבל אצלה בשמחה, הערכה ואהבה גדולה.