התקופה המודרנית בה אנו חיים הביאה להתפתחותם של תחומים רבים, ביניהם תחום הנדל"ן ותחום עיצוב הפנים. כך, הבית או המשרד שלנו, כבר מזמן אינם 4 קירות וכמה דלתות, וכיום, ניתן לראות בתים, או משרדים, מעוצבים ומרשימים. כדי להגיע לתוצאות שובות עין, צוות המומחים של רימון אדריכלים ריכז עבורכם את המידע החשוב הבא

 

קרדיט: PIXABAY
קרדיט: PIXABAY

אז איך תרצה שהבית שלך ייראה?

עם השנים, תחום הנדל"ן מתפתח בקצב מסחרר, עד שפעמים רבות קשה לעקוב אחרי כל השינויים וההתפתחויות האחרונות בתחום. בין השינויים וההתפתחויות הבולטים אותם ניתן לראות במבנים אלו, בתים או משרדים, הוא כניסתו של עולם העיצוב בעל הטכנולוגיה המפותחת, אשר הביאה אנשים רבים לתכנן ולחשוב היטב, כיצד ירצו שהבית שלהם ייראה.

עיצוב בתים התחיל להגשים את חלומם של אנשים רבים, באמצעות יצירת חללים גדולים ופתוחים, רהיטים ייחודיים, מטבח מאובזר ומשוכלל ועוד מגוון אפשרויות נרחבות. מלבד עיצוב בתים פרטיים וגם וילות, תחום העיצוב התפתח גם לנישות של עיצוב דירות ואף עיצוב משרדים, כשבאמצעות טכניקות שונות ורעיונות יצירתיים, ניתן לשדרג כל חלל באופן מסוגנן ומרהיב.

תפקיד האדריכל ומעצב הפנים

מקצוע האדריכלות קיים כבר שנים רבות, כשבמהלך השנים הוא עבר אבולוציה והתפתחויות רבות. כיום, אדריכלות יכולה לשלב בין עיצוב בתים פרטיים, עד לרמת עיצוב פנים של האלמנטים הדקורטיביים שיוצבו בחללי הבית, לבין תכנון ערים שלמות, בחינת תכנית תב"ע, בנייה ירוקה ועוד.

היות ובסופו של דבר מדובר לרוב בשינוי ותהליך חד פעמי, חשוב לבחור משרד אדריכלים מקצועי, ותיק ומנוסה בתחומו, כזה שיוביל להפיכת החלומות שלכם למציאות בשטח. כך, בבואכם לבחור משרד אדריכלות לפרויקט החלומות שלכם, מומלץ לקבל המלצות, להתרשם מתיק העבודות ואף לבצע הדמיה אדריכלית מתקדמת, בכדי לקבל מושג ראשוני לגבי הנראות הסופית הרצויה.

תכנון מסחרי

עם ההבנה כי נראות מעוצבת ומסוגננת משפיעה גם על תנועת הקונים ומעורבות הלקוחות, תחום העיצוב המתפתח הגיע גם אל המשרדים, מרכזי הקניות וחללי העבודה. מלבד תנועת הלקוחות הפיתוח העסקי הרצוי, חשוב לדעת כי עיצוב המשרדים אף מסייע בהגברת התוצרים של העובדים, בהגבירו את תחושת הקדמה והשייכות שלהם כלפי המשרד.

בשונה מעיצוב בתים פרטיים, כשמדובר בעיצוב מסחרי, הרי שעל האדריכל להתחשב בעבודתו בשיקולים של אסתטיקה ופונקציונאליות לצדד כללי רגולציה מסוימים, הנקבעים על ידי הרשויות העירוניות הרלוונטיות, במטרה לשמור על אחידות הנראות במרחב הציבורי.

למה להתלבט אם אפשר לשלב?

פעמים רבות אנחנו מעוניינים ליהנות משירותי האדריכל בעבודת תכנון והקמה של מבנה, מבלי לוותר על היתרונות של עיצוב פנים בסגנון אישי ומותאם אישית. אז לפני שאתם מבצעים את שיעורי הבית שלכם בבחירת משרד אדריכלים, או מעצב פנים, כדאי שתכיר כי אצל רימון אדריכלים מתבצע השילוב האידיאלי בין אדריכלות מקצועית לבין עיצוב פנים במגוון סגנונות המתאמים לכל אחד באופן אישי.

למידע נוסף: רימון משרד אדריכלים ומעצבי פנים