אנשי ביטחון, חיילים, שוטרים ואחרים חשופים לסכנות בכל עת. הם נאלצים להתמודד עם מחבלים, תוקפים ושאר מפגעים, ומגינים פעם אחר פעם על אזרחים תמימים שבסך הכול רוצים לנהל את שגרת יומם כראוי. לא אחת חיילי צה"ל ואנשי ביטחון נפגעים ממפגעים שונים, ובמקרים לא מעטים הם זקוקים לשיקום ארוך כדי לחזור ולנהל שגרת חיים בכבוד, להקים משפחה ולצאת לעבודה. אבל כדי להשתקם כראוי, הם זקוקים לכסף ולפיצויים שעליהם לתבוע על פי חוק. במקרים אלה עורך דין משרד הביטחון נכנס לתמונה ומסייע בכל הדרוש.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

איך בוחרים עורך דין?

עורך דין משרד הביטחון מתמחה בכל הקשור לנפגעי צה"ל, נפגעי פעולות האיבה ונכים ומלווה את הנפגעים לאורך כל התהליך. לא זו בלבד שעורך הדין דואג לייצג את הנפגעים בבית המשפט, הוא גם מעניק להם סיוע בכל העניינים הביורוקרטיים הדורשים ידע משפטי דוגמת התנהלות מול מס הכנסה או הביטוח הלאומי ודרישת כל הפיצויים המגיעים לנפגע. מכיוון שמדובר בתחום רגיש, חשוב לבחור את עורך הדין הנכון ולשאול את עצמנו את השאלות הבאות:

  • האם מדובר בעורך דין מקצועי ובעל ניסיון – לא מומלץ לפנות לעורך דין שרק פתח את המשרד וסיים אתם ההתמחות שלו. אם אתם מעוניינים לקבל את כל הפיצויים והשירות הטוב ביותר, חשוב לברר לגבי שנות הניסיון שיש לעורך הדין כדי לוודא שהוא יוכל לתת את השירות הטוב ביותר.
  • האם מדובר בעורך דין מומלץ – האם אתם מכירים אנשים שיכולים להמליץ על עורך דין משרד הביטחון בלב שלם? האם קראתם מה כותבים עליו ברשתות החברתיות? ככל שיש יותר המלצות חמות, כן מדובר בעורך דין מקצועי יותר.
  • האם משרד הביטחון הוא התחום העיקרי שלו – ישנם משרדי עורכי דין המתמחים בתחומים שונים, בעוד התחום של נכי צה"ל אינו התחום העיקרי שלהם. אך מכיוון שמדובר באחד התחומים הרגישים והרציניים יותר, חשוב לוודא שמדובר בעורך דין משרד הביטחון המתמחה בו מההתחלה ועד הסוף, ושלא מדובר בהתמחות שהיא "על הדרך".

נפגעתם במהלך השירות הצבאי? רוצים לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם? עורך דין משרד הביטחון בעל ניסיון רב ישיג עבורכם את כל האישורים והפיצויים הדרושים.