כל סוג של קידום יוגדר כמוצלח רק כאשר הוא יספק את המטרות שהצבתם לעצמכם. לא מעט אנשים אינם שמים לעצמם מטרה לנגד העיניים, ולכן יהיה קשה למדוד הצלחה. לאחר שתקבלו שירותי בניית אתרי וורדפרס, חובה להגדיר את היעדים הרצויים מהאתר. גם אם היעד נראה לכם כמו יעד בלתי אפשרי, עדיין כדאי להציב אותו אל מול העיניים. הוא יאפשר לכם לדעת לאן אתם צריכים לשאוף. נגלה לכם סוד – עם קידום מוצלח של האתר תוכלו להשיג כל יעד שתציבו לעצמכם.

כלים

 

מיקום האתר במנועי החיפוש

המדד הראשון בהקשר של קידום אתרים אורגני בגוגל הוא כמובן המיקום בגוגל. ככל שתעלו במיקום במנועי החיפוש, כך תוכלו לראות זאת כהצלחה. הרי זוהי בעצם המטרה המרכזית של קידום אתרים אורגני. לא רק להצליח להכניס את האתר אל תוך מנועי החיפוש, גם להצליח לקדם אותו. השאיפה של כולם תהיה להגיע למקומות הראשונים במהירות האפשרית. בחלק מהמקרים השאיפה הזאת אפשרית ובחלק מהמקרים היא אינה אפשרית.

 

כמות הכניסות החדשות לאתר

עוד מדד שתוכלו לבחון את ההצלחה על פיו הוא כמות הכניסות החדשות לאתר. אחרי שתתחילו לקדם את האתר, אתם אמורים לראות עלייה גדולה בכמות הכניסות. לא מעט גולשים אמורים להתוודע לאתר דרך מנועי החיפוש שם התמקדתם. לכן אם לא תראו כניסות חדשות לאתר, זה בהחלט אמור להדליק לכם נורות אדומות. ככל שכמות הכניסות תגדל, כך תוכלו להגדיר את הקידום כמוצלח. כזה שתוכלו גם לקצור ממנו את הפירות בעתיד הנראה לעין.

 

האינטראקציה עם האתר

ברוב המכריע של המקרים האינטראקציה עם האתר תהיה דרך ביצוע רכישות. אך כל סוג של אינטראקציה עם האתר היא חשובה להמשך הדרך. אם כמות האינטראקציה של הגולשים עלתה עם תחילת הקידום, זה ללא ספק מעיד על הצלחה. הרי עד כה היה לכם מאוד קשה לגרום לגולשים להשאיר פרטים או לבצע רכישה. כיום בזכות הקידום אתם רואים איך מגיעים לאתר גולשים שרלוונטיים לכם. כאלה שעבורם בעצם בניתם את האתר, ועבורם אתם מספקים את השירות.