השיער הוא גאוותה של כל אישה, ואין זה משנה איזה סוג שיער יש לה. כל שיער ייחודי בדרך משלו. יש שמתהדרות בשיער גלי הגולש על הכתפיים, אחרות נהנות מתלתלים שובבים, ויש שאוהבות להחליק את השיער כדי לקבל מראה ייחודי, בסגנון שבו הן מעוניינות. אבל דבר אחד בטוח, חשוב לטפח את מראה השיער ולהעניק לו את הלוק המושלם, ממש כמו בפרסומות. ובזכות המוצרים של חברת אולפלקס, ניתן לעשות זאת די בקלות.

כלים

הכירו את המוצרים הבולטים של אולפלקס

אולפלקס מציעה מגוון רחב של מוצרים לשיקום וטיפוח השיער, אשר מאפשרים לכל אישה ליהנות משיער חזק ובריא. מוצרי שיער של חברת אולפלקס OLAPLEX כוללים תכשירים שונים, וכדאי להכיר לפחות את הבולטים שבהם:

1.  נוזל לשיקום השיער.

השיער חשוף לפגעים רבים. ברגע שהאישה יוצאת החוצה, היא חושפת את שיערה לאבק, חול, לחות ועוד. הנוזל לשיקום שיער של אולפלקס מסייע בשיקום השיער. ניתן להשתמש בו כתוסף לשיער שעבר צביעה או פסים.

2. פריימר לטיפול ושיקום מרוכז.

הפריימר נועד לתקן פגמים בשיער, כאלה שנוצרו כתוצאה מצביעה או מגורמים סביבתיים שאליהם השיער חשוף דרך קבע.

3.קונדישינר לשיקום השיער.

כל אישה אוהבת להשתמש במרכך כדי להעניק לשיער שלה מראה חלק ורך יותר. ואם כבר משתמשים בקונדישינר, כדאי שיהיה זה הקונדישינר של אולפלקס. תכשיר זה מחזק את השיער, משקם פגמים ומעניק לו את הברק הטבעי שלו. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב למרוח את הקונדישינר על שיער לח, להמתין כ-3 דקות ואז לשטוף שוב.

4. ערכה שלמה בתוספת מייבש שיער.

מחפשים את המתנה המושלמת לאישה לקראת יום האהבה או יום ההולדת? ערכה לטיפוח השיער של אולפלקס היא כל מה שהיא צריכה. הערכה מגיעה עם שורה של משקמי שיער בתוספת מייבש שיער של ציקלון במתנה. מדובר באחד ממייבשי השיער האיכותיים ביותר, עם ידית נוחה לאחיזה. כל אישה תשמח לקבל מתנה כזו.

5. שמפו לשיקום השיער.

השמפו מיועד לכל סוגי השיער, ויש לו פורמולה איכותית וייחודית שנועדה לשקם את השיער ולהעניק לו את המראה המושלם. אז כשהשמפו נגמר ואתן רוצות לעשות טובה ענקית לשיער שלכן, שמפו לשיקום השיער של אולפלקס הוא הבחירה הנכונה.

כך תשמרו על שיער בריא יותר

לכל התכשירים של אולפלקס יש מטרה ברורה אחת והיא לשמור עד כמה שניתן על השיער ולשקם אותו במידת הצורך. מעבר לכך, כל אישה יכולה לשמור על השיער שלה באמצעות כמה פעולות פשוטות. דבר ראשון, חשוב לשים לב להתנהלות עם שיער רטוב. כאשר אתן יוצאות מהאמבטיה בשיער רטוב, אחד הדברים הראשונים שאתם עושות הוא לשפשף את השיער באמצעות מגבת כדי לייבש אותו. למעשה, מומלץ להימנע מפעולה זו אשר עלולה לפגוע בקצוות השיער. במקום לשפשף אותו חזק, כדאי לסחוט את המים בעדינות מהשיער ללא שפשופים.

מומלץ להימנע מלהשתמש במייבש שיער שעלול לייבש אותו יתר על המידה. אבל אם אתן מתכוונות לצאת מהבית בזמן הקרוב ורוצות שהשיער יתייבש במהירות, כדאי להגן עליו ולמרוח עליו את אחד התכשירים של אולפלקס להגנה על השיער. לאחר מכן, ניתן לייבש את השיער באמצעות המייבש בבטחה. ולבסוף, חשוב להבין שהמזונות שאנו אוכלים משפיעים לא רק על הבריאות הכללית של הגוף, אלא גם על השיער שלנו. לפיכך, מומלץ לנהל אורח חיים בריא, להימנע ממזונות מזיקים כמו מזונות עתירי סוכר וקפאין, ולהחליף אותם במזונות העשירים בברזל, חלבון ואבץ דוגמת אבוקדו, סלומון, ביצים או תרד.