מגדלים חתולי בית? זה הזמן להעניק להם את החטיפים והשימורים האיכותיים והמפנקים ביותר

כלים
חתול אוכל חטיפים
חתול אוכל חטיפים

 

מזון לחתולים - מה חשוב לדעת?

למזון אותו אנו מספקים לחיות המחמד שלנו, וביניהם חתולים, השפעה רבה על בריאותם והתנהגותם, כאשר מזון איכות לחתולים משפיע בין היתר על מאזן החיידקים הידידותיים המצויים במערכת העיכול שלהם ובכך המזון משפיע על כל מערכות הגוף. מזון איכותי משפר במידה ניכרת את איכות החיים של החתול ותורמת רבות להתנהגותו, וכמו כן, מסייע לשמירה על העור והפרווה.

סוגי מזון לחתולים

כאשר מדברים על מזון לחתולים מדברים למעשה על מספר סוגי מזון מרכזיים שהעיקרי שביניהם הוא המזון היבש המהווה למעשה את המזון הבסיסי ביותר של כל חתול ביתי. מזון זו מורכב מתערבות של רכיבים חיוניים לחתול, כאשר החברות העוסקות ומתמחות בייצור מזונות יבשים לחתולים משקיעות משאבים רבים על מנת לפתח מוצרי מזון חיוניים ומזינים ובאותה נשימה גם טעימים ומפנקים. סוג נוסף של מזון לחתולים כולל בתוכו את כל סוגי החטיפים לחתולים ואת כל סוגי השימורים לחתולים. מוצרים אלו ידועים גם בשם הכולל: מזון רטוב לחתולים מכיוון שהם משלבים בתוכם רכיבים אשר אינם מצויים במזון היבש המיועד לחתולים.

חטיפים ושימורים לחתולים - כל היתרונות

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חטיפים לחתולים ומוצרי שימורים לחתולים. היצע זה מאפשר לכם לבחור בין מותגי מזון שונים ולבחור את המותג המותאם ביותר לחתול הביתי אותו אתם מגדלים בהתאם לגילו, גודלו ומצב בריאותו. הזנת חתולים ביתיים בחטיפים ושימורים, היא הרבה יותר מפינוק קולינארי לחתול, וזאת לנוכח העובדה שגם החטיפים וגם השימורים לחתולים נחשבים למוצרי פרימיום בתחום המזון לחתולים. מוצרים אלו מכילים בתוכם ערכים תזונתיים התורמים רבות לבריאות החתול לאורך זמן, כאשר בין היתרונות המרכזיים הנלווים להזנת חתולים בחטיפים ושימורים המיועדים לחתולים תוכלו למצוא: תוספת עשירה ומגוונת של מזון לתפריט היומי, מזונות טריים המכילים בתוכם כמות גדולה של רכיבים תזונתיים חיוניים לחתול, וכמובן, פינוק אישי לחתול המחמד שלכם.

סוגי חטיפים ושימורים לחתולים

בין סוגי החטיפים והשימורים המומלצים ביותר לחתולים תוכלו למצוא:

רויאל קנין פאוצ'ים – מזון רטוב לחתולים מבוגרים מעל גיל 12. חטיף זה כולל בתוכו רכיבים כגון: בשר, דגנים, מינרלים, שמנים, תמציות חלבונים ורכיבים נוספים המסייעים רבות לשמירה על המפרקים אצל חתולים מבוגרים. מעדני פרמיו – מזון רטוב לחתולים המשלב בתוכו: בשר, עוף, דגים, שמנים, מינרלים וסוכרים שונים. חטיף זה מאפשר לכם להזין את החתול הביתי שלכם במנה טרייה של אוכל רטוב בכל יום מחדש.

וסוגי חטיפים ושימורים נוספים לחתולים אותם מומלץ לבחור בהתאם לגיל החתול, משקלו ומצב בריאותו. כמו כן, ישנם חטיפים או שימורים לחתולים היכולים לשמש אתכם כ-פרס להתנהגות טובה של החתול.