קרה לכם שהוגש נגדכם כתב אישום תאונת דרכים או שקיבלתם דו"ח שמלוות אליו נקודות תעבורה ולא ידעתם איך למצוא עורך דין טוב? אם פניתם אל עורך דין אקראי שמצאתם תוך בחיפוש ברשת, חשוב שתדעו להבא, שעורך דין תעבורה לא בוחרים באקראי.

כלים
עורך דין תעבורה
עורך דין תעבורה


בחירה של עורך דין תעבורה צריכה להיעשות בשיקול דעת תוך בירור אודות הניסיון שלו בתחום. כתבנו עבורכם הסבר מפורט על החשיבות של הניסיון אצל עורך דין לדיני תעבורה.

ניסיון רב שנים בתחום מוביל לתוצאות טובות

כפי שנכתב לעיל, בעת חיפוש אחר עורך דין תעבורה חשוב לבדוק את עברו של עורך הדין ולראות האם יש לו ניסיון בתחום התעבורה. ניתן ללמוד אודות הניסיון והמיומנות של עורך הדין לפי מספר התיקים שהוא ניהל בתחומים הנוגעים לתאונות דרכים או לכל נושא אחר הקשור לתעבורה.
ככל שעורך הדין ניהל יותר תיקים בתחום, כך המיומנות שלו משתפרת. הדבר דומה לכל תחום אחר בחיינו.
בנוסף לכך, ניתן ללמוד כי בעקבות ניהול התיקים הרבים, הוא נאלץ להתמודד עם סיטואציות מורכבות בתחום ולמד כיצד לנהוג בהן להבא. כך שסביר להניח שבעקבות כל הנתונים האלו, חל שיפור בתוצאות כל תיק שמגיע לידיו.

מה הקשר בין הניסיון של עורך דין תעבורה בתחום לבין התמודדות עם גופים שונים?

עורך דין תעבורה צריך להתמודד עם גופים שונים במהלך התיקים שהוא מנהל. הגופים הללו הם בדרך כלל קופות חולים, ביטוח לאומי, חברות ביטוח ועוד. כל אלו מעריכים את הנזק שנגרם ללקוח מתאונת הדרכים.
לכל גוף ישנו מנגנון עבודה שונה, כזה שצריך להכיר אותו לעומק ודעת כיצד להתמודד מולו כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. ככל שלעורך הדין יש ניסיון רב יותר בהתמודדות מול גופים אלו, יהיה לו יותר ידע בכל הנוגע לאופן הטיפול מולם, כך שעורך דין בעל ניסיון יכול להביא לתוצאה טובה יותר בהתמודדות מול גופים אלו מאשר עורך דין שיש לו מעט ניסיון או שאין לו ניסיון כלל בתחום.

מה עוד צריך לדעת אחרי שנמצא שלעורך הדין יש ניסיון רב בתחום?

חשוב לבדוק שעורך הדין שבחרתם עוסק אך ורק בדיני תעבורה ולא בדינים אחרים. הסיבה לכך היא שאדם בדרך כלל טוב יותר בתחום מסוים. כאשר ניגשים לעורך דין שמתמחה בכמה תחומים, כנראה שרק אחד מהם הוא  התחום שבו הוא הכי טוב בו וכשמדובר בענייני תעבורה, כל אחד רוצה לגשת לעורך דין שזהו התחום שהוא הטוב בו ביותר. במקרה לדוגמא, שבו נהג מתבקש להגיע אל חקירה במשטרה אחרי תאונות דרכים, הוא רוצה שיעמוד מאחורי עורך דין שמתמחה רק בתעבורה, כדי שהוא יהיה בטוח שיש לו את כל הידע בתחום. זו הסיבה שכדאי לבחור בעורך דין שמתמחה אך ורק בדיני תעבורה ולוודא שיש לו ניסיון רב.