אל עורך דין תעבורה פונים במצב שבו אדם חשוד בעבירת תעבורה כלשהי, או במצב שבו הנהג מעוניין לערער על קבלת נקודות תעבורה מסיבה כלשהי.

כלים
עורך דין תעבורה
עורך דין תעבורה


התייצבות בבית המשפט בעקבות דיון תעבורה עשויה להיות חוויה לא נעימה, כזו שמלווים אליה תחושות של לחץ נפשי ומתח. לכן חשוב מאוד לפנות אל עורך הדין בהקדם האפשרי כדי לקבל ייעוץ משפטי, הדרכה וליווי עוד לפני ההגעה לבית המשפט.
חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תעבורה שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם או מקום העבודה, מדובר בעניין חשוב מאוד שלעיתים, אנשים אינם מודיעים אליו והם מגלים זאת לאחר הטיפול בתיק. כלומר, בשלב מאוחר מידי שבו הם מעדיפים לבחור בעורך דין אחר שנמצא בקרבתם ובכך הם משלמים על הבחירה בבזבוז זמן משווע. בשורות הבאות נפרט עבורכם איך בוחרים עורך דין תעבורה מהצפון ולמה כל כך חשוב לבחור עורך דין שנמצא בקרבתכם.

איך בוחרים עורך דין תעבורה מהצפון שייצג אותנו באופן הטוב ביותר?

אתם גרים בצפון הארץ? חשוב שתבחרו עורך דין תעבורה שמשרדו נמצא בצפון והוא יוכל לקבל אתכם בקרבת מקום מגוריכם.  בנוסף, חשוב שתדעו כי בעת חיפוש עורך דין בצפון, חשוב לבדוק גם את הפרמטרים הבאים:

קירבה למקום המגורים או מקום העבודה

כשאתם מחפשים עורך דין תעבורה, חשוב לבדוק שהוא עובד בצפון, בקרבת מקום מגוריכם. מדובר במידע שכבר הובהר לכם קודם לכן. השאלה היא למה בעצם חשוב לפנות אל עורך דין קרוב?
הדבר חשוב מכיוון שאתם עשויים להזדקק לשירותיו מעת לעת. אם אתם גרים למשל בחיפה, חבל שתבזבזו את זמנכם בנסיעה לתל אביב או אשדוד בשביל להיפגש עם עורך דין תעבורה.

חתירה לתוצאה אופטימלית

עורך דין תעבורה צריך לחתור לתוצאה משפטית אופטימלית. זהו עניין חשוב ביותר, הרי כל נהג רוצה שעורך הדין שלו יעשה את כל הדרוש כדי להביא לתוצאה אופטימלית. כשמדובר בתחום התעבורה, הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בין היתר, ברגעים שלפני בקבלת כתב אישום תאונת דרכים. כל נאשם שמוגש נגדו כתב אישום רוצה להגיע אל בית המשפט בידיעה שיש לו עורך דין טוב שיעשה את כל הדרוש כדי שייצג אותו בהתאם ויסייע לו לסיים את ההליך עם התוצאה האופטימלית ביותר.

ליווי צמוד לאורך ההליך המשפטי

עורך דין תעבורה צריך גם להיות עבורכם לאורך התהליך כולו ולהיות קשוב אליכם ואמפטי.
חשוב מאוד שעורך הדין יהיה אמפטי מכיוון שלעיתים, רבים מהנהגים עלולים לחוות לחץ ו\או חרדה.
במצבים בהם לקוחות של עורך דין תעבורה מתבקשים למשל להגיע אל חקירה במשטרה אחרי תאונות דרכים, הם עשויים להרגיש חרדה ולחץ. לכן, חשוב שיהיה להם עורך דין אמפטי וקשוב שיפחית את רמת החרדה, ינחה כיצד עליהם לפעול ויקל על ההליך.