בשנים האחרונות קיימת נטייה של לקוחות רבים להעדיף התקנה של פרקטים בכל רחבי הבית או במקצתם, בהתאם להתאמה העיצובית.

כלים
קרדיט תמונה: אתר צמרת פרקטים
קרדיט תמונה: אתר צמרת פרקטים

בית מעוצב וייחודי

הרצון של בעלי נכסים רבים הוא לבדל את נראות ביתם וכך הוא ייראה שונה מבתים אחרים שהם מכירים. זו הסיבה שרבים מהם שוכרים מעצב פנים כדי שיסייע להם בתהליך זה. לאורך כל תקופת ההיערכות לכניסה לבית החדש הם מחפשים פריטים מיוחדים, כדי ליצור בית יפהפה ובעל מראה יוצא דופן כגון פרקטים איכותיים.

פרקט פישבון למראה לא שיגרתי

כל הפרקטים המוכרים מיוצרים בסטריפים במידות רוחב ואורך שונות ואנשי המקצוע מתקינים אותם לרוחבם או לאורכם של החדרים. לעומת זאת קיים הדגם הייחודי פישבון שאותו אנשי המקצוע המיומנים מתקינים באופן אלכסוני. ההתקנה הייחודית יוצרת מראה של עצם דג ומכאן נובע שמו של פרקט זה.

העיצוב האלכסוני של לוחות העץ הוא מראה מרהיב ואי אפשר לעמוד בפני קסמו המיוחד. כל אורח שיגיע לבית זה יתעכב ליד הרצפה המסקרנת וינסה להבין כיצד ביצעו את תהליך ההרכבה של הסטריפים.

לאור העובדה שמדובר בהתקנה מהירה באמצעות שיטת הנעילה יוצאת הדופן, יש להזמין למטרה זו רק מתקינים שהם מנוסים בסוג זה של פרקט. הם מבצעים את המדידות הנדרשות וכך הם יודעים באיזו נקודה להתחיל את ההתקנה, כדי שבכל המרחב המרחקים יהיו זהים ומרבד הפישבון יהיה מושלם.

סוגים של פרקט פישבון

יצרנים רבים מייצרים דגם פישבון ולכן אפשר לרכוש אותו בגרסת העץ הטבעי במבחר גדול של גווני עץ טבעיים כמו האלון הצרפתי בעל המראה היוקרתי והאקסקלוסיבי וגימור הלקה שהוא עמיד לאורך שנים רבות לאור דרגת השחיקה שלו שהיא 3.4.

או לוחות עץ בלגיים בעלי דרגת שחיקה 4 AC המותאמים לחדרים בעלי לחות גבוהה, רמת הרעש מהסטריפים הללו היא מופחתת והמראה שלהם הוא אלגנטי ומרשים במיוחד.

דגמים רבים של פרקט פישבון קיימים גם באופציה של למינציה. אפשר לרכוש אותם במגוון גדול מאד של גוונים מרהיבים, הן בצבעים בהירים כמו לבן, אפור בהיר, גוונים של חום, אופציות משולבות של גמה גוונים וגם גוונים כהים. התוצאה הסופית היא נראות יפהפייה של חדר המגורים או כל אזור אחר ברחבי הבית בהתאם לקו העיצובי שלו.

תחזוקה קלילה ביום יום

אחת הסיבות העיקריות שבעלי נכסים מעדיפים להתקין פרקט היא עקב עבודת הניקיון הקלילה. שואבים את האבק מכל המרחב ולאחר מכן מנקים באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי ייעודי. תוך דקות בודדות כל השטח נקי והוא גם מתייבש תוך פרק זמן קצר.

קרדיט כתיבה: עדינה אקוקה