בעידן בו רוב העסקים מתנהלים במקביל גם במישור הפיזי וגם במישור הוירטואלי ופעמים רבות אף במישור הווירטואלי בלבד, הנושא של אבטחת מידע וסייבר הוא מהחשובים ביותר שיש. התחום הזה הפך לחלק בלתי נפרד מההתנהלות של כל עסק ומי שמשקיע בו נהנה ממגוון פתרונות ברמה גבוהה.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מדוע צריך בכלל אבטחת מידע וסייבר לעסקים?

כל עסק מחזיק מאגר של פרטים אישיים וסודיים, מסוגים שונים. גם העסק השגרתי ביותר, מבצע מדי יום עשרות ומאות עסקאות באשראי, כאשר כל פעולה כזו מתועדת במערכת, גם אם נדמה שלא.

כל פריצה או ניסיון לפגיעה במערכת כזו, עלולים להביא לכך שפרטי האשראי של מאות אנשים יהיו חשופים לפגיעות ולניסיונות עוקץ ולכן, גם עסק קטן יחסית צריך להשקיע בתחום של אבטחת מידע וסייבר.

הדבר נכון במיוחד בעסקים וארגונים העוסקים בנושאים רגישים ו/או כוללים מסדי נתונים עצומים עם פרטים אישיים על כמות גדולה של אנשים ולקוחות.

ארגונים מהסוג הזה צריכים להקים מערך אבטחת מידע וסייבר בהיקף גדול, על-מנת לשמור על המידע ולוודא כי הוא לא חשוף לגורמים עוינים. ואם כבר מזכירים גורמים עוינים, אבטחת מידע וסייבר, אינה שייכת בלעדית לעסקים בעלי מודל כלכלי המבוסס על מכירות לאזרח הפרטי.

עסקים המייצרים או מייבאים כלי נשק או אמצעי לחימה, זקוקים למערך אבטחת מידע וסייבר, על-מנת לוודא כי המידע לא יגיע לידי האויב וכי היתרון ישמר אצל אלו המחזיקים בכלי הנשק.

אבטחת מידע כנגד איומי סייבר בחברת סינופיה

כאשר אנחנו מדברים על אבטחת מידע הכוונה היא לממשק פשוט להצגת אירועים ואיומים, לפריסת תשתית הגנה אופטימלית, ולניתוח אירועים והסקת מסקנות מבוססות מערכת.

שלושת עקרונות אלה נמצאים בלב ליבה של חברת סינופיה והם מנחים אותנו בבחירת הכלים הנכונים עבור קהל לקוחותינו.

היכולת שלנו בתחום אבטחת המידע וניהול הסיכונים היא להוביל את הארגונים למצב שבו הם מיישמים כלים בעלי עלות תועלת מקסימלית המשמשים אותם בניתוח וניהול נכון של איומי הארגון, דבר אשר מסייע להם לקבל החלטות נכונות בנוגע למתודולוגיית אבטחת מידע של הארגון.

לאור החשיבות הרבה של אבטחת מידע וסייבר, יש להשקיע בנושא ולא משנה מהו תחום העשייה של העסק.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפנות לחברה המתמחה בתחום של אבטחת מידע וסייבר. חברה איכותית תוכל גם להקים עבורכם את מערך המשאבים הדרושים עבור אבטחת מידע וסייבר וגם לתפעל זאת בצורה שוטפת, באמצעות כוח אדם מיומן.

כדי לבחור חברה מהימנה ואיכותית בתחום של אבטחת מידע וסייבר, מומלץ להסתמך על המלצות של קולגות ובמקביל, לבקש מחברת אבטחת המידע להציג מקרים בהם הוכיחה את עצמה.