דשא הוא החלום הרטוב של משפחות ישראליות רבות ברחבי הארץ. בחירה של דשא היא אולי פעולה קלה אבל טיפול בדשא, טיפוח שלו ועוד, זו כבר עבודה מורכבת בהרבה. רבים מתקשים לעמוד במשימה של תפעול הסיטואציה הן ברמה המעשית והן במישור הכלכלי.

לא רק זה אלא שכאשר אתם בוחרים לשתול דשא אמיתי מטבע הדברים תמצאו את עצמכם חשופים לשלל בעלי חיים אליהם לא בטוח שהייתם שמחים לחשוף את הילדים שלכם. מה שגם כן מונע מרבים ליהנות מהחוויה של דשא אמיתי אצלם בבית.

כלים
דשא סינטטי
דשא סינטטי

אבל יש פתרון. היום אתם יכולים לרכוש מרבדים של דשא מלאכותי עבור המרפסת שלכם, החצר או כל נקודה אחרת בה הייתם שמחים ליהנות מקרקע ירוקה מול העיניים. היום, אנחנו זוכים, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, ליהנות מדשא מלאכותי שנראה כמעט אחד לאחד כמו דשא אמיתי.

איך תבחרו בין האפשרויות השונות העומדות לפניכם? בדיוק בשביל לענות על זה אנחנו נמצאים כאן עם כל התשובות לכך.

 

קודם כל, שימו לב כי אתם בוחרים דשא סינטטי המתאים לאורך החיים שלכם

דשא סינטטי יכול להגיע באינספור צורות. מדשא מלאכותי גבוה באופן יחסי, כזה שעלול להיראות מרשים מבחוץ אבל בפועל יקשה על זעטוטים לזחול, לעומת דשא נמוך במיוחד שנותן אפקט אחר. אנחנו יודעים כי בחירה היא לא פעולה קלה. זאת משום שאנחנו חיים בעולם בו יש לנו הרבה מאוד אפשרויות. אבל האמינו לנו כי אנחנו נעזור לכם לבצע את הבחירה המתאימה עבורכם.

מה  נכון לבחון בתוך תהליך הבחירה של דשא סינטטי

ראשית חשוב לומר כי בחירה של דשא סינטטי היא בחירה אינדווידואלית אותה כל אחד יכול לעשות עבורו בלבד. אנחנו לא יכולים לדעת עבור אדם אחר מה הדבר הנכון עבורו לעשות. שימו לב כי בחירה של דשא סינטטי היא בחירה שאמנם יכולה להשפיע על הבסיס של הגינה אותה תיצרו והמרפסת, אבל כמובן לא מדובר על בחירה דרמטית בין חיים למוות. כמו כל דבר, לומדים כתוצאה מניסוי וטעיה. פעם אחת תטעו בפעם הבאה כבר תבצעו בחירה מושכלת בהרבה בהתאמה.

מה חשוב לשים לב כאשר אתם בוחרים דשא סינטטי בכל זאת:

  1. שימו לב כי אתם בוחרים דשא סינטטי מתאים ביחס לחשיפה של זה לשמש: דשא סינטטי עלול להצהיב במידה והוא נתון לקרינה אינטנסיבית של שמש באופן ישיר.  
  2. דשא סינטטי צריך להתאים לצרכים שלכם: נגענו בנושא במילה אבל האמת היא שמדובר על פרמטר בהחלט חשוב מאין כמותו. כאשר אתם בוחרים דשא סינטטי באופן מקצועי אתם תשימו לב להתנהלות השוטפת שלכם. מה הדברים שיכולים להוות מכשול עבור ילדים או אנשי םמבוגרים במידה וקיים כאלו.

אם אתם עדיין לא מצליחים להחליט זו ממש לא בעיה. בשביל זה אנחנו נמצאים כאן. כדי ללוות אתכם לאורך תהליך הבחירה כדי שבסופו של יום תבחרו בתבונה את הטוב ביותר עבורכם.