כשאנו יוצאים לדייט ואנו מעוניינים באדם שהגיע לדייט, אנו תמיד מאוד סקרנים אם גם הצד השני מעוניין כמונו. יש המון דרכים לדעת שהצד השני מעוניין הכוללים בניהם את שפת הגוף שאליה ניתן לשים לב כבר במהלך הדייט. על המחוות שיגרמו לכם לדעת אם יהיה דייט שני נדבר בכתבה הבאה.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

שפת גוף מקרבת

אחד הדברים שעוזרים לנו להבין אם הצד השני מעוניין להמשיך היא שפת הגוף. במשרד יחד הכרויות מציינים כי שפת גוף מקרבת מראה כי אדם מעוניין בקשר. שפת גוף מקרבת כוללת ישיבה עם רגליים לכיוון הצד השני, מנח גוף ברכינה קדימה כלפי הצד השני, התמקדות בעיניים והקשבה. כל אלו יחד מראים על הרצון של הצד השני לקרבה מצדנו.

הצהרות מוגזמות

כשאדם רוצה להכיר אדם אחר, הוא לא עסוק בלהגיד לצד השני דברים מוגזמים ולא פרופורציונאליים שנאמרים כאשר בני הזוג כבר עברו יחד דרך מסוימת. אם אתם שמים לב למוגזמות כזו בדייט והצהרות מיוחדות, כנראה שהעניין הוא אחר ולא בטוח שיש עניין בקשר רציני.

אישונים מתרחבים

אישונים מתרחבים זה לא רק סימן לפגיעת ראש, אלא גם סימן לא רצוני של הגוף כאשר הצד השני מעוניין. אם אתם שמים לב כי האדם שמולכם מסתכל עליכם מאוד בעניין והאישונים מתרחבים, כנראה שמצאתם חן בעיניו וכנראה שיחזיר אל שידוכים יחד תשובה כי הוא רוצה להמשיך.

חיוכים רחבים

חיוכים רחבים ונעימים הם חיוכים המעידים על כך שהצד השני מעוניין ובקשב אליכם. לא מדובר בחיוכים מאולצים, אלא חיוכים אמיתיים. תתארו לכם את הדייט כאשר שני הצדדים מעוניינים, החיוכים עפים מפה לשם.

הוא שואל מתי נוח לדבר שוב

אדם שמעוניין בצד השני לא משאיר את קצוות ומוודא מתי יוכל ליצור קשר שוב. אין עמימות וברור לשני הצדדים לאן הסיפור הולך. במצב כזה שני הצדדים לא צריכים לחכות שהצד השני יתקשר כי הוא למעשה יודע ששיש לזה המשך. גם תכנון של הפגישה הבאה מראה באופן שלא משתמע לשתי פנים כי הצד השני מעוניין ואפילו מאוד.

הנושאים שאתם מדברים עליהם נוגעים לדברים אישיים כמו משפחה

אנו כאנשים נוטים לשתף דברים אישיים כאשר אנו מעוניינים בקשר. לכן, אם אחד הצדדים מדבר על משפחתו, הוא למעשה חושף פרטים אישיים וזה מראה כי הוא מעוניין.

הדייט ממשיך מעבר לזמן שציפיתם

כשהדייט נמשך ולא רוצים שיגמר, כנראה שהוא היה מעולה ושני הצדדים מעוניינים. אם תשאלו זוגות שהתחילו בדייט והתקדמו לקשר רציני ואפילו חתונה, הם יספרו לכם שהדייט הראשון שלהם היה ארוך ונמשך לתוך הלילה.

לסיכום, כאשר שני אנשים רוצים להיות יחד הסימנים מאוד ברורים ויש הצהרת כוונות מאוד מדויקת מהצד השני ואף משני הצדדים. קריאה נכונה של הסימנים תביא אתכם לדעת אם יהיה לזה המשך.