הגיל השלישי מלווה בהתמודדות עם שורה ארוכה של מצבים פיזיולוגיים מורכבים ורגישים. עם זאת, יש כיום ציוד מתאים שיכול לשפר את איכות החיים גם לגברים וגם לנשים.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

עלייה בתוחלת החיים היא כמובן מגמה מבורכת שבולטת בעיקר במדינות מערביות ומפותחות כמו ישראל. למעשה, ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם מבחינת תוחלת חיים. מצד שני, צריך להבין את ההשלכות הרפואיות של הגיל השלישי – בעיקר בכל מה שנוגע להתפתחות של מצבים פיזיולוגיים מורכבים ורגישים.

מה היתרונות של מוצרים לגיל השלישי?

סוגים שונים של מוצרים לגיל השלישי יכולים לעזור להתמודד עם המצב החדש. זה מתחיל גם עם פתרונות אינטימיים כגון מוצרי ספיגה למבוגרים שמשפרים את איכות החיים ומעניקים תחושה של עצמאות, אך כולל גם עזרי יומיום למבוגרים שבהם הדגש הוא על ניידות. כל עוד בוחרים חיתולים למבוגרים בצורה נכונה ומתייעצים עם רופאים ועם בעלי מקצוע, לא אמורה להיות בעיה להיעזר בהם כדי לשפר את איכות החיים.

עזרים וציוד מתקדם גם למבוגרים שמתביישים

אחת התופעות הפסיכולוגיות שמאפיינות את הגיל השלישי לעומת גילאים צעירים יותר היא מבוכה בגלל בעיות פיזיולוגיות, אפילו אם הן שכיחות ונפוצות. כאן, הדוגמא הכי טובה היא ביישנות לגבי הצורך ברכישת חיתולים למבוגרים או באופן שבו משלבים תחתוני ספיגה למבוגרים בארון הבגדים. בפועל, חיתולי יום למבוגרים הם הדרך הכי טובה לשפר את איכות החיים שלהם בלי שהסביבה תהיה מודעת לכך.

כך בוחרים ציוד רפואי למבוגרים

רוב המבוגרים רוכשים פתרונות ניידות בליווי הילדים שלהם. אם למשל רוצים לעזור להורים מבוגרים לבחור קלנועית חשמלית, צריך לוודא שהיא מתאימה לצרכים וליכולות המוטוריות שלהם. אבל במקרים אחרים, אין צורך במעורבות פיזית של ההורים. כמו כן, יש המון סוגים שונים של ציוד רפואי למבוגרים שאותו רוכשים בעקבות המלצות של רופא גריאטר ובעלי מקצוע: החל מפתרונות תזונה ותוספים למבוגרים עבור התפריט היומי, דרך בטיחות באמבטיה למבוגרים שעדיין גרים לבד בקהילה וכלה בפתרונות ניידות שמסייעים לבני גיל הזהב לשמור על עצמאות גם מחוץ לבית.

מוצרים לגיל השלישי כפריט חובה לכל בית

עלייה בתוחלת החיים דורשת התאמות גם מצד אנשים מבוגרים וגם מצד בני המשפחה שלהם. אחת הדרכים לעזור למבוגרים היא לספר להם על מוצרים שיכולים להתאים למצב הפיזיולוגי שבו הם מתאימים, או לבעיות רפואיות שאיתן הם מתמודדים. בנוסף, זו הזדמנות מעולה לספר למבוגרים שהבעיות שלהן שכיחות ולכן הן לא צריכות לגרום מבוכה.

לא מתפשרים על מוצרים למבוגרים

המומחים של גודלייף מוצרים לגיל השלישי יכולים לסייע לך לשפר את איכות החיים של ההורים המבוגרים. אנו לא מתפשרים על האיכות של מוצרים כאלה, כי יש לנו מחויבות גם לגיל השלישי וגם למשפחה המורחבת.

בקרו באתר הבית: גודלייף מוצרים לגיל השלישי