כל אחד מאיתנו קרוב לוודאי שכבר התנסה פעם או שתיים לשטוף רצפה. אבל יש זמנים שבהם כבר לא מספיקה שטיפת רצפה רגילה, אלא יש צורך בפעולת ניקיון חזקה ועוצמתית יותר, שתישאר לאורך ימים ושנים טובות. אם אתם מתכננים לעבור לבית חדש שנבנה, לשפץ את הסלון והמטבח, או את המשרד – צריך לדעת ששטיפת הרצפה באופן רגיל לא תועיל לנקות את כל השכבות של האבק והלכלוך שהצטבר על המרצפות – אלא יש צורך בפתרון מקצועי יותר, קוראים לו פוליש (הברקה).

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מה זה פוליש?

פוליש הוא בעצם הברקה של רצפת הבית הוא המשרד, על ידי מכונה מקצועית שייעודית לעניין זה של פוליש לרצפה שתבריק לכם את הרצפה של הבית או המשרד, באופן שלא ניתן לעשות על ידי שטיפה בידי אדם.

אילו סוגים של פוליש יש?

ישנם שני סוגים עיקריים של פוליש:

פוליש ווקס – הינו ניקוי יסודי של המרצפות, ולאחריה מריחת חומר ווקס (שעווה) על גבי הרצפה, על מנת להשאיר אותה עם מראה נקי ומבריק למשך כחצי שנה עד שנה לפחות.

פוליש קריסטל – מכונת הפוליש תבצע ליטוש לש השכבה העליונה של הרצפה, ובעצם תשאיר את המרצפות על מראה חדש ומבריק כמו שהיתה בעת שיצאה מהמפעל. לאחר מכן, נעשית פעולה של הברקה ומריחת חומר מבריק על הרצפה, באופן שהרצפה נשארת מבריקה למשך שנים לאחר מכן.

פוליש למשרד

אם פעם נכנסתם לבית מלון או למשרד שבו התאורה מוחזרת לכם מלמטה על ידי הרצפה המבריקה כמעט כמו מראה, אתם בטח כבר מרגישים שמדובר על משרד של חברה שהיא מקצועית ומטופחת, חברה שמכבדת את עצמה, וגם כל מי שבא איתה בקשר עסקי יודע שהוא מתעסק עם חברה יוקרתית, מה שבוודאי ישפיע על תמחור המוצרים והשירות שהם מציעים. כך שפוליש לרצפה של המשרד שלך, הוא יכול להכניס לך בעקיפין הרבה מאד עסקאות איכותיות בעלות שווי רב.

נקיון יסודי לבית

אמנם הפוליש הוא איננו רק פרוולגיה של בעלי עסקים. אם אתם נכנסים לבית חדש, בין אם הא חדש ממש מקבלן, או שהבית עבר שיפוץ והעיצוב הפנימי של מחודש, ואפילו רק במעבר לדירה שהיא חדשה עבורכם – כדאי לכם לשכור את שירותם של חברת נקיון, שתבריק את הבית מכל הלכלוכים והחיידקים של הדיירים הקודמים. אם מדובר על בית חדש או מחודש, הרי שבלי ספק שיש שכבות של אבק שמצפות את הריצוף שלכם, ולכן אל תיכנסו לבית לפני שאתם מזמינים חברת נקיון שתעשה לכם פוליש לבית. מכונת הפוליש המסיבית, תסיר ותלטש את הרצפה באופן שהריצוף יישאר נקי ומבריק, חף מלכלוכים ומשאריות אבק וחומרי בניה, ולאחר מכן תימרח ווקס (שעווה) שתיתן לסלון שלכם להיראות מבריק כמו של בית מלון 5 כוכבים.

אם חושבים על זה, הרי שלא יאומן איך בפעולת נקיון מקצועית אחת, תוכלו להינות מתחושה של בית מלון וקרתי אצלכם בסלון ובמטבח! כרצפת הבית מבריקה ונקיה בצורה כזו, אך אחד מהילדים או האורחים לא יחשוב על ללכלך את הבית, כולם יכבדו את הבית היוקרתי והמרשים שבו הם גרים, וממילא יתנו לכם פחות עבודה של נקיון וסידור יומיומי, ממש כמו שבמקום מפואר ויוקרתי כולם נשמרים שלא להרוס את היופי והמראה הנוצץ שהם נמצאים בו. בסופו של דבר פוליש לבית ולמשרד הוא פינוק נפלא, ובמקרים רבים ממש חובה כדי לחיות במקום נעשים ונקי ומראה יוקרתי ומפואר.