אם אתם גרים בעיר מודיעין אתם בטח מודעים לכך שהיא עיר מיוחדת במינה. העיר נועדה לייצר חיבור בין תל אביב לירושלים, ובשנים האחרונות עברה מהפך של ממש בכל הנוגע לתחזוקה. כיום כל צנרת המים והביוב בעיר היא "חכמה", כך שהממונים על כך יכולים לדעת בכל רגע נתון, היכן יש בעיה בצנרת, ומיד שולחים לשם את המומחים על מנת לטפל בבעיה ביעילות. אמנם, כל זה רק בנוגע לשטחים הציבוריים, אך לגבי השטחים הפרטיים – כל אדם אחראי על ביתו ורכושו.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מסיבה זו, כל מי שגר במודיעין, וגם במכבים, רעות וכל הסביבה. צריך לדעת שאם יש לו בעיה כלשהיא באינסטלציה, הוא לא יכול להזניח אותה. הזנחת הבעיה לא תפתור אותה, אלא רק תחריף אותה עם הזמן. ולכן כשיש חשש לתקלה או בעיה יש מיד לקרוא לאינסטלטור במודיעין מכבים רעות. באילו מקרים יש לקורא לאינסטלטור? שימו לב לכללים הבאים:

1) כשחשבון המים גבוה מדי – אם לא השתמשתם באופן קיצוני במים בחודש האחרון, ולמרות זאת אתם קיבלתם חשבון מים גבוה מדי לדעתכם. כדאי לכם לבדוק, האם יש לכם פיצוץ בצנרת במקום תת קרקעי. זה בדיוק הזמן להזמין אינסטלטור שייעשה בדיקות, ויחפש בכלים העומדים לרשותו, את מקור הבעיה, ובמידה ואכן החשש מוצדק ויש דליפה בצנרת המים הפרטית שלכם – הוא יתקן אותה על הצד הטוב ביותר.

2) החלפת צנרת - בבניינים הישנים, הצנרת הפרטית עשויה ממתכת. כיום יודעים שמתכת זו היא עלולה להחליד, להישבר, להיסדק ולהגיע למצב נוראי. כך שאם אתם עושים שיפוצים בבית, תנצלו את ההזדמנות, תביאו מומחה לאינסטלציה במודיעין, שיעשה בדיקה מקיפה על מצב הצנרת שלכם בבית, ובמידת הצורך ירכיב לכם צנרת חדשה, שתאריך ימים ושנים בבריאות איתנה ובעמידות גבוהה.

3) רטיבות בקירות – אם אתם רואים רטיבות באחד מקירות הבית, בפרטי בחדרי האמבטיה השונים. עליכם להזדרז ולהזמין אינסטלטור במודיעין יצאת ‏צדיק, שיבדוק מהיכן יוצאים המים לבין קירות הבית, ויפתור את הבעיה אחת ולתמיד. אל תשכחו שהתעלמות מרטיבות בקירות, עלולה לגרום עם הזמן לעובש, למחלות ולשאר מרעין בישין. לעומת זאת, בדיקה פשוטה של אינסטלטור במודיעין על ידי מכשיר גלאי חום מתקדים, תוכל לזהות תוך כמה דקות ספורות את מקור הפיצוץ בין הקירות, ולהביא לידי טיפול נקודתי, וחזרת השקט והיובש לבית.

הערה אחרונה

כשמזמינים אינסטלטור, חושב מאד שיהיה זה איש מקצוע, אמין וחביב. רובנו לא מבינים באינסטלציה, וכשאנחנו מזמינים אינסטלטור, אנחנו כבר מאד לחוצים (הברז כבר התפוצץ לנגד עינינו או משבהו כזה). דווקא משום כך, חשוב שניקח איש מקצוע אמין, שלא ינצל את הלחץ וחובר הידע שלנו, שייתן עבודה טובה ומקצועית, ישאיר אחריו נקי ומסודר, ושהבעיה תיפטר כלא היתה.