מצאת את בת הזוג המושלמת? בשעה טובה! עכשיו אתה רק צריך למצוא את טבעת האירוסין שתהיה מושלמת לכול החיים. הצעת נישואין אינה אירוע רגיל. זה רגע ייחודי בינך לבינה ואתה רוצה שהכול יתנהל באופן הנפלא ביותר. תרצה להכין רקע יפהפה וכמובן את טבעת האירוסין המרשימה ביותר. אבל אין לך מושג מאיפה להתחיל? ברור שתכנון האירוע הוא אינו משימה קלה, אבל הנה כמה טיפים שלפחות יעזרו לך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת עבורה.

כלים

 

טיפ ראשון: להכיר אילו סוגים של טבעות אירוסין נחשבים כבחירה בטוחה

אם אתה מעוניין לקנות טבעת אירוסין, אז רוב העצות שתקבל יתייחסו לטבעות סוליטר, אשר מושכות את כל תשומת הלב אל יהלום אחד ויחיד. אבל אתה יכול לבחור גם ביופי ובסמליות שמציעות טבעות אירוסין שבהן משובצים שניים או שלושה יהלומים.

טיפ שני: לדעת איך לבחור את היהלום הנכון

תמיד עומדת בפניך האפשרות לבחור בטבעת יהלום מתוך שלל טבעות אירוסין מיוחדות. אבל אולי תשמח לשמוע שגברים רבים מעדיפים דווקא את טבעת האירוסין הקלאסית, זו המשובצת ביהלום עגול ונוצץ? בחירה נצחית ואלגנטית זו יכולה להקסים כל אישה.

ובאשר למשקל הקראט של היהלום, בדרך כלל הממוצע העולמי נע בין 1.00 ל-1.09 קראט. ככול שמידת הקראט גבוהה יותר, כך מחירה של טבעת האירוסין יהיה גבוה יותר.

הידעת שאיכות היהלום נמדדת לפי 4Cs? – כלומר:

  • Color – צבע היהלום
  • Clarity – בהירות היהלום
  • Cut – חיתוך היהלום
  • Carat – משקל היהלום בקראט

יש הטוענים שהבהירות והצבע של היהלום הם החשובים ביותר. לכן מומלץ לבחור ביהלום שהשיג:

  • בסולם הבהירות, לפחות VS2 או SI1
  • ובסולם הצבעים, G או H

כעת, כל שנותר לך להחליט אם החיתוך הקלסי, העגול והמבריק הוא הבחירה הנכונה עבורך, או אולי אתה מעדיף יהלום עם צורת חיתוך אחרת.

טיפ שלישי: חשוב שיהיה לך מידע כלשהו על חיתוכי היהלומים

רמת הנצנוץ והברק של היהלום נקבעת במידה רבה על ידי החיתוך. אם אתה מחפש טיפים לרכישת טבעת אירוסין, אולי כדאי שתפנה לייעוץ לגבי חיתוך היהלום. בכל אופן:

  • יהלום עגול ומבריק נחשב ליהלום שמספק את הנצנוץ הגדול ביותר, כי הוא נחתך כך שיהיו לו 57 שטחי פנים שכולם משקפים זה את זה.
  • יהלום שנחתך בצורת נסיכה, בחיתוך מרובע, יפה לא פחות מהצורה המבריקה והעגולה, אם כי מחירו של יהלום מלוטש בצורת נסיכה בדרך כלל נמוך יותר.
  • גם מחירם של יהלום החתוכים בדרך המסורתית והישנה עם פחות שטחי פנים, יהיה נמוך משמעותית.

ולאחר שאמרנו זאת, בימינו אלה הולכת וגדלה הפופולריות של טבעות יהלום וינטג׳, שיתאים להפליא לענידת תכשיטים עתיקים ונצחיים.

טיפ רביעי: לאילו מגמות חשוב שתהיה מודע?

טרנד הווינטג׳ יכול להחיות מחדש את החיתוכים העתיקים יותר. חוץ מזה, נשמות רומנטיות ונוסטלגיות נוטות יותר אחר הזהב האדום, מתכת יקרה שהייתה פופולרית בתקופה הוויקטוריאנית.

על מנת להעניק לה טבעת אירוסין וינטאג׳ אמתית, תוכל לבחור בטבעת שבה משובצות אבני חן שונות במקום יהלומים, או טבעת שבה משובצים אבני חן לצד יהלומים קטנים. טבעות אלה עשויות לכלול אבני אודם אדומים, אבני ספיר כחולים או אבני אמרלד ירוקים.

טבעות נצחיות הן טרנד מקסים. למשל, טבעת מוקפת ביהלומים קטנים או באבני חן אחרות. כשאתה רוכש עבורה את הטבעת הנצחית, כסמל האולטימטיבי לאהבה שלך, חשוב גם שתדע את מידת הטבעת המדויקת של אהובתך, כך שלא תאכזב אותה ברגע האמת.

טיפ חמישי: איך תוסיף צבע לטבעת האירוסין שלה?

במקום יהלום חסר צבע, תוכל לבחור ביהלום צבעוני המשובץ במרכז הטבעת. יהלומים יכולים להיות צבעוניים גם באופן טבעי, אבל אלה בדרך כלל נדירים יותר ולכן גם יקרים יותר מהיהלומים חסרי הצבע. אפשרות נוספת היא לבחור בטבעת מזהב צהוב או אדום, שתוסיף צבע ליהלום השקוף.

תוכל גם לשלב שני צבעים של מתכת יקרה. סוגים אלה של טבעות אירוסין מתוארים בקולקציית הטבעות כ-bicolor או כ-two tone.

ולבסוף:

  • אם אתה מעדיף טבעת אירוסין פשוטה, אז שילוב של זהב צהוב ויהלום חסר צבע הוא מושלם.
  • אם אתה מחפש משהו שימשוך יותר את העין, נסה לשלב בין זהב לבן וזהב אדום.
  • ואם אתה מעדיף טבעת ססגונית יותר, זו עשויה להיות קצת יותר יקרה, אבל בטוח שתהיה טבעת אירוסין ייחודית מאוד.