משחקים הם דרך נפלאה לצאת מעט משגרת היומיום הדוחקת ולהיכנס לאזור דמיוני ושונה מהחיים. מאז הגיח המחשב לעולמנו משחקי מחשב הפכו לתחביב אהוב בקרב אנשים רבים. במאמר הבא צוות DGKEYS התכנס כדי לתת לכם סקירה קצרה בנושא משחקי מחשב דיגיטליים.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

הדיגיטציה עוברת שלב

משחקי מחשב הם חלק בלתי נפרד מהקדמה הטכנולוגית. עוד משחר המסכים הומצאו משחקים שנועדו לשעשע ולהעביר את הזמן בנעימים. מאז ימים אלו נכתבו הרבה קודים לתוכנות וכיום מדובר בתעשייה של ממש, אשר מגלגלת יותר כסף מתעשיות מקבילות כגון תעשיית הקולנוע או המוזיקה. בהתאם לכך, גם המוצרים השונים עברו התקדמות מטאורית והיום ניתן למצוא קונסולות משחק מרשימות יחד עם משחקים ברמה גבוהה יותר מכל בחינה אפשרית. אחת ההתקדמויות היעילות ביותר בעולם זה היא הדיגיטציה של המשחקים. היום כבר לא צריך לנסוע לחנות ממשית ולרכוש עותק פיזי של הכותר שברצונכם לשחק בו. להפך, יש כמה וכמה חנויות אשר מציעות משחקי מחשב להורדה באופן דיגיטלי, באיכות הגבוהה ביותר וללא שום מעורבות ידי אדם.

כל אחד והקטגוריה שלו

זה כבר ממש בגדר חדשות ישנות, אך כל יום הן נהיות נכונות יותר מתמיד. כל אחד יכול למצוא את עצמו בעולם משחקי המחשב, שרק הולך ונעשה מגוון יותר ויותר. משחקי מכוניות למחשב, משחקי יריות למחשב או משחקי ספורט למחשב הן רק כמה מהקטגוריות הבסיסיות שניתן למצוא בכל חנות משחקי למחשב שמכבדת את עצמה. מעבר לחלוקה הנ''ל יש עוד מקומות רבים למצוא בהם את הגיוון המבורך: משחקים קבוצתיים לעומת משחקי יחיד, משחקי משימות בעלי עלילה מוגדרת לעומת משחקי "עולם פתוח", ועוד ועוד. במקרים רבים השחקן יכול להחליף בין המודים השונים באותו משחק עצמו, ולשחק במצב המתאים לו נכון לרגע.

למה לבחור דיגיטלי?

צרכני משחקי המחשב הן קהל אידיאלי עבור מוצרים דיגיטליים, בין שאלו משחקי אקשן למחשב או תוכנות חיוניות לעבודה. יחד עם זאת, גם בקהל זה ישנן כמה חומות בצורות שמקשות על השחקנים לרכוש מוצרים באופן לא פיזי. לכן חשוב לציין שהפיכת המוצרים לדיגיטליים מוזילה עלויות באופן ניכר (זה אך מתבקש מכיוון שכל העלויות העוסקות בשינוע ובהחזקת חנות נחתכות). נוסף על כך אין גבול לזמינות עבור רכישת המוצרים: בכל שעה ובכל מקום ניתן להזמין את המוצר, כך שאין צורך להיות תלויים במקום פיזי או בשעות פתיחה ספציפיות.

כאשר עוסקים במשחקי מחשב דיגיטליים (כל הקטגוריות- החל ממשחקי אינדי ועד משחקי מירוצים למחשב) אין ספק כי DGKEYS חנות משחקי מחשב היא הבחירה הטובה ביותר. מפני שהיא מספקת היצע עשיר של מחשקים ותוכנות מחשב, יחד עם שירות אדיב ואיכותי ומחירים זולים שהופכים את חווית הרכישה ב-DGKEYS לחוויה שלקוחות רבים רוצים לחזור עליה שוב ושוב. אין ספק שמדובר בבית של המשחקים והתוכנות להורדה.