לא אחת במגוון של סיטואציות בחיים אנחנו תוהים לגבי מתנות מקוריות שאנחנו יכולים להעניק ליקרים לנו, מתנות מרגשות שיראו הרבה מעבר להשקעה רגילה, ויהיה להן ערך. כשאנחנו מדברים על מתנות כאלו, זה הרבה יותר מערכת טיפוח אישית, או תכשיט. אלא מתנות שהן אישיות לגמרי ומותאמות בצורה מדויקת.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

כשאנחנו מעניקים למישהו מתנה אישית מהסוג הזה, אנחנו מעניקים לו הרבה יותר ממתנה, אנחנו מעניקים לו חוויה, זיכרון, וערך.

איור בהזמנה אישית – כי זה מרגש

כשאנחנו מחפשים מתנה מקורית, כדאי לחשוב על דרכים מאד משמעותיות לרגש את היקרים לנו. אתר Tpop, אתר חדש, מצא את היכולת המופלאה לקשר בין הרגשות למתנה ולהעניק רעיון ייחודי ומקורי למתנה בעיצוב של איור בהזמנה אישית.

איור דיגיטלי הוא איור המנציח רגע אישי בקווים גרפיים מושלמים ומדויקים. לא מדובר באיור שאתם בוחרים מתוך איורים קיימים או מתוך כמות של מוצרים, אלא התאמה אישית ומדויקת על פי הצרכים האישיים שלכם.

האיור יכול להיות איור משפחתי, איור של כלי הרכב שאתם הכי אוהבים, חיות המחמד שלכם, הילדים בלבד, בני הזוג בלבד, או בעצם כל תמונה שתרצו להנציח באופן מתוק במיוחד ובצורה אלגנטית, קלאסית ומקורית.

איור בהזמנה אישית – כמה זה עולה לכם?

תקציב הוא ללא שום ספק פרמטר חשוב, יחד עם זאת, כשאנחנו יודעים שאנחנו משקיעים במוצר איכותי אנחנו בהחלט גם נשקיע יותר. כשמדובר במתנה כמו איור בהזמנה אישית, מתנה מקורית לעצמנו וליקרים לנו, מדובר בפריט ייחודי שלא מוצאים באף מקום אחר.

כאשר אנחנו חושבים על איור דיגיטלי מחיר הוא חלק מהותי והוא מורכב מפרמטרים משתנים כמו סוג האיור, גודל ההדפסה, סוג המסגרת ועוד. טווח המחירים למתנה המופלאה הזאת נע בין 400 ₪ ועד ל1,400 ₪.

היתרון הוא לא רק שיש לכם שליטה על התקציב, היות ואתם גם שולטים בפרמטרים ובהתאמה האישית, אלא גם שלאחר מכן, בסיום עיצוב המתנה יש לכם אוצר מרגש ואותנטי שנעשה באהבה רבה ובליווי אישי, ואין לכך תחליף.

* רוצים לקבל עדכונים על מוצרים חדשים? הירשמו כבר עכשיו:  www.tpop.co.il