שולחנות משרדיים מגיעים היום במגוון רחב של עיצובים. ככל שעיצוב המשרד הופך לתחום פופולרי בעל חשיבות הולכת וגוברת, כך עולה הצורך להתאים את השולחנות למשרד באופן שיגלם באופן אופטימלי את תדמית המותג ויספק מענה לכלל השימושים בחלל. כדי לעזור לך למצוא את השולחנות המתאימים לחלל המשרד שלך, חיברנו מדריך קצר שיסייע לך לבחון את כל ההיבטים החשובים.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

האסתטיקה חשובה לא פחות מהפרקטיקה

אין ספק שריהוט משרדי צריך להיות בראש ובראשונה פונקציונלי. עם זאת, נראות נעימה יכולה לתרום גם לא מעט לאווירה ולפרודוקטיביות של העובדים ולכן חשוב שנשקיע בנראות המשרד. השולחנות מהווים חלק לא מבוטל מהמהלך הזה. גם לקוחות שיראו רהיטים איכותיים ילמדו להעריך את המותג שלך ולשוות לו תדמית של יוקרה ונכונות להשקיע.

  • עבור שולחנות עבודה באופן ספייס, ניתן לבחור במראה מודרני, פשוט ונקי שיהיה נעים ונקי בעין.
  • עם זאת, כשמדובר בדלפקי קבלה, שווה שנשקיע במשהו אלגנטי וייצוגי יותר. התאמת הדלפקים לסכמת הצבעים של המותג שלך יכולה להיות בחירה מוצלחת.
  • לבסוף, לבחירת שולחן מנהלים נוכל לבחור במשהו "כבד" ויוקרתי יותר. כזה שיהיה ראוי למעמד ולתדמית שאנו רוצים לשדר לעובדים וללקוחות כאחד.

להתאים את השולחן לשימושים המיועדים לו

כפי שראינו, ברוב המשרדים יהיו בדרך כלל מספר סוגים שונים של שולחנות. לכל אחד מהם שימושים משלו. חשוב לבחור שולחנות שיתאימו למטרה הספציפית אליה ישמשו.

כך לדוגמא, אחד הרהיטים החשובים ביותר במשרד הוא שולחנות הוועידה והישיבות. הם ישמשו אותך בחדרי הישיבות המרכזיים בהם מתקבלות כל ההחלטות המשמעותיות ביותר. מצד אחד, הם צריכים לעשות רושם, אך בעיקר צריכים להכיל כמה שיותר אנשים בנוחות. לכן, חשוב לבחור שולחן שמתאים לחלל. ברוב המקרים צורה מלבנית תאפשר לנו להושיב מספר אופטימלי של משתתפים ותשתלב בחדר בצורה המתאימה ביותר.

לעומת זאת, בשולחנות העבודה נזדקק לפונקציה שונה בתכלית. כאן, נשקיע בעיקר בפרקטיקה. בין אם העובדים שלנו זקוקים למגירות עבור ציוד, לגלגלים כדי לשנות במהירות ובקלות את תצורה המשרד או בחור שיאפשר להעביר כבלים בקלות, חשוב שנשקיע מחשבה באלמנטים שיאפשרו להם לעבוד בצורה היעילה ביותר.

ריהוט שמעודד את העובדים להתנועע

מחקרים רבים מראים שישיבה ממושכת בסביבת העבודה גורמת למגוון בעיות רפואיות. לכן, מומלץ להיעמד ולהתנועע לעתים קרובות במהלך יום העבודה. ניתן לעשות שימוש בשולחנות מתכווננים שמאפשרים לעבוד גם בעמידה ולרווח ביניהם בצורה שתאפשר לעובדים לקום ולהתהלך במשרד בנוחות.

לא חייבים תקציב גדול לבחירה בריהוט מתאים

אין ספק, ישנם לא מעט שולחנות משרדיים במחירים גבוהים. עם זאת, כדי למצוא את השולחן האידיאלי, לא חייבים בהכרח לשלם סכומי עתק. אם נגיע מוכנים כשהצרכים שלנו ברורים ומובנים אל סקר השוק שלנו, נוכל למצוא את הספק הנכון שיעניק לנו את כל הפתרונות במחיר מותאם ליכולות שלנו.