החשיבות של המדפסת בעבודת היום יום היא גדולה, ולכן, יש צורך במעטפת שירותים נכונה אשר מספקת טונרים ודיו איכותיים בצורה נוחה ומהירה

כלים
ראש דיו. צילום : Freepik
ראש דיו. צילום : Freepik

החשיבות של המדפסת המשרדית היא תמיד גדולה מאוד ומהווה את מרכז המשרד מבחינת מקום התאספות ואקשן. גם אנשים שעובדים בעיקר אונליין זקוקים לדפים קשיחים כאשר הם מתעסקים עם חוזים או שרטוטים, ויש משמעות גדולה למדפסת איכותית שעובדת במהירות וביעילות. מדפסת שאינה עובדת מהווה סוג של פיל לבן, שכן היא גם גורמת לתסכול וגם גורמת להפסדים בזמן ובכסף. כדי שמדפסת תעבוד בצורה חלקה היא זקוקה לתחזוקה שוטפת של טונר ושל דיו, אשר יתאימו בצורה אופטימלית למדפסת עצמה ולכן, בתור עסק מתפעל, או בית שמדפיס על בסיס שוטף, יש צורך באספקה שוטפת של החומרים הנדרשים.

התאמה אישית

מדפסת היא המרכז של המשרד, והיכולת לתחזק אותה בצורה טובה היא חשובה לתקינות העבודה. הדרך הנכונה ביותר היא לבחור מקום אחד לעבוד מולו, ולקבל את הטונרים והדיו בצורה מסודרת, כדי לא להיתקע ללא אפשרות להדפיס במשך כמה שעות, ולעכב את העבודה. במקרה שבוחרים לעשות זאת לבד, יש לנסוע לחנות ייעודית, להמתין בפקקים, לחפש חניה, להמתין בתור על מנת לקנות טונר למדפסת או דיו במקום לבצע הזמנה טלפונית מ"ראש דיו" מהמקום ובמועד הנוח לכם ולקבל את ההזמנה במהירות מבלי לצאת מהבית או המשרד. ראש דיו מספקים פתרון אידיאלי - תחזוקה שוטפת של המדפסת, עם התאמה אישית לסוג המדפסת שלכם, ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. בעזרת ראש דיו, לא מגיעים אף פעם למצב של מדפסת ללא טונר או דיו, ומקבלים מעטפת שירותים איכותי לכל סוג של דרישה.

מוצרים מתקדמים ואיכותיים

באתר ראש דיו תוכלו למצוא כל מה שצריך למדפסת החל ממוצרים כמו טונר למדפסת ועד למוצרי דיו מתקדמים ומותאמים. כך למשל, אם תחפשו אחר טונר למדפסת HP תוכלו למצוא את המוצר הייעודי והספציפי למדפסת שלכם, כדי לאפשר לעבוד על הצד הטוב ביותר. בנושא של טונר למדפסת אסור להתפשר, ואם רוצים לקבל את האיכות הטובה ביותר, צריך לבצע את ההתאמה הנכונה למכשיר ולא לערבב, על מנת לא להוריד את איכות ההדפסה ולקצר את חייה של המדפסת. טונר למדפסת HP יעבוד בצורה אופטימלית עם המדפסות של חברת HP, ויאפשרו להן לייצר את אותה חדות ועומק בצבע לאורך זמן.

מעטפת שירותים איכותית

באתר ראש דיו תקבלו מעטפת שירותים שאין באף מקום אחר. ראשית, בראש דיו תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרים לכל המדפסות המוכרות והטובות שניתן למצוא בישראל. האתר הוא יעיל מאוד, ומכוון מטרה, כאשר מהר מאוד תוכלו לשוחח עם נציג בצ'אט או בטלפון כדי לבצע את ההזמנה. באתר ראש דיו עובדים עם לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים כאחד, ובמשך 16 שנות הפעילות של החברה, תוכלו למצוא אין ספור לקוחות מרוצים. איכות המוצרים וטיב השירות הם אלו שעושים את ההבדל, וכן העובדה שעל כל המוצרים ניתנת אחריות של שנתיים, כך שניתן להיות סמוכים ובטוחים כאשר מבצעים את ההזמנה.

משלוחים יעיל, שירות לקוחות איכותי

הערך המוסף של אתר ראש דיו הוא במערך המשלוחים היעיל שלו. באתר מסוגלים להגיע למרבית הנקודות בארץ בתוך 3 שעות ולדאוג לכך שגם העסקים שלא נמצאים בתוך אזורי תעשיה גדולים, לא יישארו ללא שירותי הדפסה למשך יותר מכמה שעות. מעבר לכך, שירות המכירה והלקוחות של אתר ראש דיו הוא יוצא דופן, עם זמינות גבוהה ורצון גדול לעזור ולמצוא פתרון לכל סוג של בקשה. בראש דיו נותנים את מעטפת השירותים הנכונה ביותר לעת המודרנית בה אנו נמצאים ויכולים לגרום לכל משרד או בית להמשיך ולהדפיס באופן שוטף מבלי לעצור את העבודה, או את שטף ההדפסות האיכותיות אפילו לרגע אחד.

להצעת מחיר אטרקטיבית לדיו או טונר למדפסת שלכם חייגו 1700-50-70-55 וכנסו לאתר https://www.rosh-dyo.co.il/