החלל של כל משרד יכול להיות מופרד וחצוי באופן מרשים ויעיל ביותר

כלים
קרדיט לתמונה ש.א. טכנולוגיות, צילום: רז רוגבסקי
קרדיט לתמונה ש.א. טכנולוגיות, צילום: רז רוגבסקי

במידה ועושים את זה באמצעות מחיצות הפרדה מעוצבות. בעבר, הפתרון היחיד שהיה נהוג לעשות במטרה להשיג חלוקה מוצלחת של משרד, היה באמצעות בנייה של קירות גבס או על ידי בלוקים שדרשו שיפוץ יסודי ומעמיק, מה שהיום נראה רחוק, מיושן ומיותר לאור כל הפתרונות החכמים. כל משרד כיום שמעוניין לייעל את המרחב שלו יתנהל נכון אם יבחר להציב מחיצות הפרדה שמאפשרות להשיג ברגע חלוקה אידיאלית של החלל למגוון צרכים ושימושים, זאת לפי מידות מדויקות, עיצוב נכון ובהתאם לכל הדרישות של עובדי המשרד.

חללים שמשתנים בעת הצורך

מחיצות ההפרדה מאפשרות חלוקת חללים מיטבית, בעוד הן מצליחות לשמור על רמת אקוסטיקה גבוהה ומספקות עיצוב פונקציונלי, ייחודי ומגוון לחלל של המשרד. הגמישות שלהן מאפשרת גם לבצע שינוי בכל רגע נתון בחלל המשרד על מנת שהחלוקה תהייה בהתאם לכל צורך מידי, תוך שימור על מכלול מאפיינים המהותיים, כמו מרווח ראוי לצד מראה אסתטי. על ידי קירות ניידים אלו אפשר ליצור סביבת עבודה שקטה ואישית שהיא גם מעוצבת למשעי כשהיא מיושמת במינימום זמן.

Mobile acoustic walls - פתרון של חיץ בחלל נחשב למענה חכם ואידיאלי שחוסך שיפוצים ושינויים בחלל ומצליח בצורה אלגנטית ופשוטה עם רמת גימור מושלמת, לספק פתרונות יצירתיים בכל הקשור לעיצוב חלל משרד ולמענה שמסייע בתפוקת העבודה.

למה לי אינטימיות?

על אף שהמגמה כיום הינה עבודה באופן ספייס, צורת עבודה פרודוקטיבית שמעודדת ומייצרת שיתופי פעולה בין העובדים, משרדים הינם מקום שדורש לא פעם ריכוז או דיסקרטיות מרחבית, ולכן ישנם מקרים בהם יהיה צורך בחלל שהוא אישי לביצוע משימות מסוימות כמו ישיבות צוות, פגישות אישיות עם עובד, עבודות שדורשות ריכוז גבוהה ועוד. על מנת לאפשר את ה"קסם" הזה, מחיצות הפרדה יספקו את המענה המדויק. הן עשויות מחומרי גלם (עץ ופורניר) שהם קלים ונעימים למגע ולכן ניתן להסיר אותן במהירות ולהשיב לחלל את המרחב שמאפיין אותו בשוטף.

אתגר עיצובי וירוק

השאיפה לייצר חלל אינטימי, או במקרים מסוימים להגדיר אזור ספציפי לצד הרצון לשמור על חלל מרווח, יהווה חלק מכל האתגר שאתו נאלצים לא פעם להתמודד אנשי מקצוע בעיצוב פנים בחלל. הפתרון העיצובי של קיר הפרדה שחוצץ את החלל מבטיח תהליך ייצור חסכוני שגם שומר על איכות הסביבה. מכאן שניתן ליהנות ממבחר מחיצות שחלקן לא תבואנה במגע עם הרצפה בעוד שחלקן נעות מגובה הרצפה ועד לגובה התקרה, מה שמספק תחושה של קיר שלם. בחלק מהן תהיה שליטה מלאה על סגירה ופתיחה וחלקן תיראנה כמו נישות צדדיות בחלל ועוד. שימוש מושכל במחיצות הללו יסייע לשמור על זרימה אנרגטית נכונה ויסייע ביצירת אינטראקציה וקשרים הרבה יותר טובים בין העובדים.

עיצוב חלל חדשני ומרשים

אין ספק שעל ידי מחיצות אלה אפשר ליהנות מזווית חדשה של עיצוב וחלוקה מרשימה של שטח העבודה ולנצל היטב את המרחב הקיים. יותר ויותר בעלי משרדים מפנימים את זה ורואים בכך מענה מדויק. מאחר וכבר כמה שנים אפשר ליהנות מסוגים שונים של מחיצות, תחום זה רק מתפתח כל הזמן וניתן למצוא מגוון של עיצובים וסגנונות. הן תורמות לא רק ליצירה של פינות עבודה שמותאמות לאופי המשרד ולמידותיו, אלא שהן גם חושפות מראה מרשים וחדשני שמספק איכות ורושם אקסקלוסיבי יותר ממה שחשף המשרד טרם לחלוקתו.

המאמר נכתב באדיבות ש.א. טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות