כידוע, אולם אירועים הינו חלל גדול שמטרתו להכיל כמות של אנשים שמתכנסת יחד למטרות שונות ומגוונות.

כלים
מחיצות קרדיט - ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות.
מחיצות קרדיט - ש.א טכנולוגיות – מחיצות אקוסטיות ניידות.

ישנם חללים של אולמות שעשויים להיות גדולים במידה ניכרת, כשלעיתים יהיה צורך בחלל הרבה יותר קטן ומצומצם. על מנת להצליח ליהנות מכל היתרונות של החלל הגדול (כיסאות, שולחנות, מערכות סאונד ותאורה וכולי) ובמקביל ליהנות מאווירה אינטימית, המענה האידיאלי הינו – מחיצות דקורטיביות להפרדה אקוסטית.

מחיצות אלה יאפשרו לכל מי שחפץ ליהנות מאירוע אינטימי שתואם את כמות המוזמנים ויחד עם זאת להרוויח את כל התנאים של אולם אירועים מכובד ויוקרתי. יתרון נוסף שמחיצות אלה מהוות הוא הפרדה נטולת רעשים, זאת בזכות חומרי הבידוד שהמחיצות מכילות בתוכן. יתרון נוסף שיש לזקוף לזכותם של בעלי האולמות הוא שכשאולם מתחלק לשניים, ניתן לערוך בו שני אירועים במקביל, מבלי שאירוע אחד יפריע לאירוע שמתרחש מהצד השני וכך להרוויח משני אירועים בו זמנית.

בחירת אולם אירועים

אחד המאפיינים בבחירה של אולם אירועים הינו הגודל של האירוע. גודל האירוע מושפע בדרך כלל מהיקף המזומנים. כאמור יהיה מעט מביך לראות אולם ענק שמתאים לכמות של אלף איש, כשבפועל יש רק מאתיים מוזמנים. כמו כן, מומלץ גם להימנע מבחירת אולם אירועים קטן מה שיספיק לאירועי בוטיק, אם כמות המוזמנים הינה מעל לשלוש מאות איש וכולי.

מחיצה לאולם - ניצול מקסימלי של החלל

בעלי אולמות כבר מבינים כי לקוחות רבים לא יהיו מעוניינים תמיד באולם גדול ולעיתים יתורו אחר אולם שמכיל עד 150 איש לרגל אירוע או למטרת כנס במסגרת החברה או הארגון. כך שעל מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל מהשטח הקיים שעומד בפני הבעלים, מחיצות הפרדה מעניקות להם מענה אידיאלי ומאפשרות להם לנצל את המרחב כאוות נפשם ולערוך שני אירועים קטנים במקביל וגם כלכלית לצאת נשכרים. רבים יכולים להרים גבה ולתהות הכיצד מחיצה יכולה לאטום רעש וליצור הפרדה של חלל גדול, שכן הן עשויות ממסגרות אלומיניום שמחזיקות בחומרי גלם שמבודדים רעש. התשובה היא שהמחיצות הללו מותאמות במבנה שלהן ובחומרי הגלם לחללים של אולמות וכמו כן, ניתן גם לבחור בעובי שונה של המחיצה, בחומרי גלם (עץ ופרוניר) שירכיבו את המחיצות וישוו לה מראה דקורטיבי ועיצובי וכך למעשה להגיע מחד לרמת בידוד אקוסטית שמותאמת להפקת האירוע ומאידך לידי ניצול יעיל ואולטימטיבי של החלל.

האקוסטיקה מעל הכל

כל נושא האקוסטיקה הינו מהותי בחללים גדולים והוא יעסיק את כל מי שעומל רבות בתחום הבנייה ומחפש תמיד פתרונות יצירתיים ופשוטים לניצול מיטבי של החלל ומקסום יתרונותיו. כמו גם, אנשים בתחומי אחרים שזקוקים לסביבה חרישית לצרכים שונים כמו אולפן הקלטות, מנהלי מוסדות חינוך וכולי. מחיצות שהן אקוסטיות יאפשרו יצירה של סביבה כזו שמנותקת מכל רחש סביבתי, כל שכן כשמדובר בחלל אירועים. מחיצות הפרדה דקורטיביות לאולמות אירועים מאפשרות חלוקת חללים בתוך האולם, בהיעדר שימוש בבניה של קיר בטון ויכולת ניתוק מוחלטת מרעשי הסביבה.

בזמן שהמטרה הברורה היא לאפשר לאירוע בידוד מוחלט מרעשים ותחושת אינטימיות מרבית מוטב שתהיה התאמה מוחלטת בין המבנה של החלל למחיצה על מנת שהיא תשתלב בצורה אסטטית והרמונית ולא תראה חסרת טעם ותלושה. ניתן לבנות אותן בשלל גוונים שמתואמים לגוון השולט בחלל כשיש אין ספור דוגמאות עיצוב ועיטורים שיוסיפו הרבה מאוד חן והדר. ככל שמקפידים להזמין מחיצות אקוסטיות שהן איכותיות כך ניתן להרוויח את הבידוד האידיאלי שמעניק אווירה מרשימה ויוקרתי עם חלל שמעוצב למשעי.

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  info@mehizot.co.il