בתי דפוס , רבים קיימים בכל עיר ויש כמה מהם, יש בתי דפוס שהם כבר מוכרים בקרב הציבור כיוון שאלו בתי דפוס שנמצאים כבר הרבה זמן במקום מגורים מסוים ורבים מן האנשים מכירים את בתי דפוס אלו, לעומת זאת ישנם בתי דפוס שהוקמו במהלך השנים האחרונות והם יכולים להיות בקרבתם של בתי דפוס ישנים ומוכרים יותר.

כלים
בית דפוס
בית דפוס

 

חלק מן האנשים יעדיפו בתי דפוס שהם כבר שנים מכירים אותם, ובעלי נסיון בהכנות דפוס שונות כאלו ואחרות, ולכן ישארו נאמנים אל בתי דפוס אלו, אבל יש חלק מהאנשים או מהציבור שינסו בתי דפוס אחרים, חדשים למרות שאין להם נסיון רב כמו של בתי דפוס וותיקים יותר.

אז האם לבחור בבית דפוס חדש?

בתי דפוס חדישים יותר, הם בעלי מכשור חדיש יותר, וכאשר עושים כל סוג של הזמנה מאותם בתי דפוס, יכולת העבודה תהיה יותר חדישה והאצמעים שעומדים לרשות בתי דפוס מסוג כזה הם יותר מתקדמים, למרות שאין פסול במקום כמו בתי דפוס וותיקים וישנים, הכל זה לשיקולו של האדם במי הוא בוחר בתור בתי דפוס התאימים לו.

יחד עם זאת בתי דפוס שנבנו בזמן הלא ארוך, יכולים לדרוש מחיר אחר מאלו של בתי דפוס וותיקים יותר, הכל בגלל מכשור מסוים, סוג הנייר או העבודה שמזמינים אצל בתי דפוס מסוימים, למשל בתי דפוס גדולים יותר יכולים לקחת עבודה מכל מיני מפעלים או מקומות תעשיה ולעשות עבודות של בתי דפוס גדולות, לעומת בתי דפוס מעט יותר קטנים שלוקחים עבודות קצת יותר קטנות, ואולי גם המחיר בהתאם אל בתי דפוס אלו.

בתור אדם או עסק פרטי שרוצה לשווק את עצמו במספר ערוצים כגון פליירים, כרטיסי ביקור, שילוט לעסק או שילוט דיגיטלי, מוצרי קידום חשוב שיקח בית דפוס איכותי שיענה על צרכיו בין אם הוא וותיק או חדש.