כבר שנה שאתם לא באמת יוצאים לחופשה? לא עושים שום דבר אחר ושונה? רגילים לכל אותם נהלים שבהם אנחנו יום אחד חופשיים וביום השני אנחנו בסגר? אם כך, ברור מדוע עכשיו, אחרי שחלפה שנה מאז שהקורונה אתנו ואחרי שכולנו כבר מחוסנים, באביב הקרוב תרצו לעשות משהו אחר. לכולנו יש את הצורך לשבור את השגרה לפעמים, לשכוח כמה רגעים מהעבודה וליהנות מהחיים. לכן כדאי שתתחילו לתכנן עוד היום את החופשה הקרובה שלכם. אומנם זה נכון שאנחנו עדיין לא יכולים לנסוע לחו"ל בחופשיות, בגלל המצב, אך גם חופשות שכוללות אופציה כמו פארק הירדן קמפינג יכולות להוות פינוק מושלם לכל המשפחה. בפארק הירדן המקסים אפשר לעשות קמפינג ברמה אחרת לגמרי, ליהנות מנופים משגעים וגם מאבזור מושלם, אז למה לחשוב פעמיים?

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

מהם היתרונות של פארק הירדן קמפינג לעומת חופשות אחרות?

בין אם אתם חושבים לשכור קרוואן ובין אם חשבתם להגיע לפארק הירדן ולעשות קמפינג עם הרכב הפרטי שלכם, אפשר להבין מדוע אתם מתלבטים. עד לפני כמה שנים האופציה הזאת לא הייתה מאוד מקובלת ולכן חשוב שתדעו: פארק הירדן קמפינג זו חופשה שלמעשה כוללת אינספור יתרונות משמעותיים ביותר, כמו:

  • אתם לא צריכים לשלם על מלון
  • אתם לא צריכים לחשוש שלא יישארו מקומות פנויים בתאריך של החופשה שלכם
  • אתם יכולים ליהנות מהקרבה לטבע
  • אין ספק שהילדים ייהנו מכל הסיפור הזה מאוד

יש משהו מדהים בלחזור להרגלים של פעם, לעצור את הכול ולהתחבר לטבע. מצד אחד, אם אתם חוששים שאופציה כמו פארק הירדן קמפינג לא תהיה לכם נוחה מבחינת האבזור והתנאים, כדאי שתדעו שאפשר לעשות משהו בנידון. אתם יכולים להכין כבר עכשיו רשימת קניות, כי אם יהיה לכם אבזור מתאים, כל חופשה בפארק הירדן שכוללת קמפינג, תהיה חופשה ברמת מלון חמישה כוכבים.

האם זה יקר?

אם אתם חושבים להתחיל לקנות עכשיו את כל סוגי האבזור שצריך כאשר יוצאים לקמפיין, ברור מדוע אתם הולכים להוציא לא מעט כסף. זה לא משנה אם תיקנו אוהל חדש, שקי שינה או כל דבר אחר, כי בכל מקרה אתם תגלו שהמחירים של כל האביזרים האלה לא תמיד זולים. מצד שני, אתם גם לא חייבים לקנות הכול בבת אחת, ואתם יכולים גם להיות קצת יותר צנועים בנסיעה הראשונה שלכם לחופשה. בנוסף, אם כבר יש לכם בבית את כל הציוד שאתם צריכים לקראת קמפינג שתעשו באזור פארק הירדן, הרי שהחופשה עצמה לא תעלה לכם הרבה בכלל. החופשה הזאת, למעשה, תהיה הרבה יותר זולה מכל אופציה אחרת, כך שגם במובן הזה מדבור על אפשרות שתוכל להתאים לכל משפחה. אחרי שנה ארוכה ומייגעת הגיע הזמן שגם אתם תצאו לטבע הארץ-ישראלי ותיהנו מכל מה שיש לו להציע לכם, אז למה אתם מחכים?