בימים בהם אנו שוב נהנים מהאפשרות לצאת החוצה, מזג האוויר מתחיל להתחמם ואחרי שנה של שהייה בבית בין ארבע קירות, הגיע הזמן לחזור ולעשות את הדברים שאנחנו הכי אוהבים; לפגוש חברים, לאכול, לטייל. בעצם, למה לא לשלב בין שלושתם? אתם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים -על האש כמובן, עם מנגל פחמים ונפנופים שיחזירו לכם את הכושר לידיים.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

האם מנגל פחמים באמת מתאים לכם?

שאלת השאלות היא בדרך כלל האם מנגל פחמים הוא מה שאתם מחפשים או דווקא מנגל מסוג אחר, לדוגמא מנגל גז מתקדם? האפשרויות הן רבות ולכל אחד מהסוגים נוצרים עוד ועוד דגמים חדשים כך שקל מאוד ללכת לאיבוד במגוון הרחב. ראשית נעבור על היתרונות של מנגל הפחמים, ולאחר מכן נספר על יריבו המושפע מנגל הגז. בסופו של דבר, לכם יהיה קל יותר לבחור:

  • האהוב ביותר על כולם – כישראלים, למנגל פחמים תמיד יהיה מקום חם בלב של כולנו. הוא המלך הבלתי מעורער, ההיילייט של המפגשים המשפחתיים והחברתיים. כולם מצפים בכיליון עיניים לקחת חלק בטקס הנפנוף, להגניב טעימה בזמן שאבא לא שם לב, ובכלל, מישהו מסוגל להתנגד לטעמים והארומות הנפלאים שהוא מייצר?
  • ואם כבר טעמים וארומות – מכירים את זה שאתם יושבים בבית ונהנים מצלחת ירקות חתוכים כשלפתע, מעורר את אפכם ריח העל האש מהחצר של השכנים? ברגע אחד התאבון מתעורר, ואין זה פלא; ניחוח העל האש הוא בלתי מנוצח ותמיד פותח את התאבון. הטעמים המיוחדים שנוצרים אך ורק במסגרת הזו, הם אהובים על כולם.
  • על פי הצרכים והדרישותמנגל פחמים מגיע בכל הגדלים והאפשרויות, כך שלא משנה מהם הצרכים והדרישות שלכם תוכלו להיות בטוחים שתמצאו בקלות את הדגם המתאים לכם ביותר; מטיילים הרבה ומעוניינים במנגל קטן שאפשר לקחת אתכם לכל מקום? אין שום בעיה. יש לכם חצר ענקית ומתחשק לכם לבנות מטבח חוץ המשלב מנגל? בקלי קלות! יחד עם הדגמים הרבים אפשר למצוא גם טווח מחירים עצום, כך שבסופו של דבר כל אדם יוכל ליהנות מארוחות טעימות ומשביעות, בשרים איכותיים ומטעמים מעולים בדרך שהכי מתאימה לו.

מהן האופציות האחרות?

ייתכן שזה מעט יפתיע אותכם, אבל לא כולם מעוניינים דווקא לרכוש מנגל פחמים שכן חלק מאיתנו התעייפו מהטקסים, הנפנופים, הניקיון שלאחר מכן, הריח שנדבק לבגדים, ועוד. אם אתם מזדהים עם שורות אלו, כדאי לשקול דווקא רכישת גריל גז שיאפשר לכם ליהנות מארוחה איכותית וטעימה, עם אפס מאמץ! לחיצת כפתור אחת תחמם את המשטח שיהיה מוכן תוך זמן קצר להתחיל לצלות את הבשרים, הירקות, הלחמים והמטעמים, עם אפס לכלוך ומאמץ. אז למה אתם מחכים? אתם לא צריכים לוותר על העל-האש שאתם כל כך אוהבים!