הטרדה מינית היא אחת התופעות הכי נפוצות שיש בחברה בעולם בכלל, ובחברה הישראלית בפרט. במחקר שנערך עולה כי כ-33% מהנשים בישראל עברו תקיפה מינית. עושה הרושם שהמלחמה בעבריינות מין היא כמו מלחמה בג'וקים, מכים עבריין אחד ו-10 צצים במקומו. מה אתן יכולות לעשות על מנת שמי שיטריד אתכן ישלם ביוקר וילמד שלא כדאי להתעסק אתכן. אתן יכולות ללמוד קרב מגע. מה יעזור לכם קרב מגע? קרב מגע היא שיטת לחימה שמאפשרת לכל אישה, בכל גודל, לתת מכה חזקה ואף לנטרל לחלוטין כל גבר בכל גודל. איך? בעזרת טכניקות שמתאמנים עליהן הרבה מאוד פעמים עד שהן הופכות לאינסטינקט.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

 

איזה עוד דברים נותן קרב מגע, חוץ מהתמודדות עם הטרדה מינית

החשש מהטרדה מינית פוגע פעמים רבות בביטחון העצמי של נשים. קרב מגע מעלה את הביטחון העצמי של האישה. כל מה שתעשי בחיים יהיה יותר מהיר ויותר יעיל. קרב מגע משפר את התיאום בין הידיים לראש ואת היכולת לפתור בעיות מורכבות בזמן קצר מאוד. פתרון בעיות רבות בחיים יסייע לכן לא רק בהתמודדות עם אלימות אלא בפתרון של מגוון רחב של בעיות, הן בחיים האישיים והן בעבודה. קרב מגע מסייע רבות בהורדת משקל ועיצוב הגוף. אין שריר אחד שקרב מגע לא מפעיל. גם סיבולת לב ריאה היא חלק בלתי נפרד מהאימונים. תתפלאו כמה אנרגיה הגוף משקיע בשתי דקות של קרב אינטנסיבי. קרב מגע זאת דרך מצוינת לא רק ללמוד להגן על עצמכן אלא גם לשפר את מראה גופכן.

אל תסמכו על אף אחד

למרות שלהתלונן על הטרדה מינית זה דבר טוב ונכון לעשות, פעמים רבות התלונות של הנשים לא פוגעות בתוקף אלא בקורבן. פעמים רבות הקורבן שהתלוננה צריכה לעזוב את העבודה כי כולם מסתכלים עליה רע. המשטרה לא תמיד עוזרת, במיוחד כאשר התיק מגיע לבית משפט, שם הקורבן נחקרת על כל דבר קטן שהיא עשתה, עד לרמה של מה לבשה באותו היום של ההטרדה. מכה חזקה במקום הנכון והפלה של התוקף יכול להועיל הרבה יותר מתלונה, גם אם זה המצב הלא רצוי אלא המצב המצוי. מי שראה אותך מפילה גבר, יחשוב 20 פעמים לפני שהוא יטריד אותך מינית או אפילו ידבר אלייך לא יפה.

לא רק נגד הטרדות מיניות

קרב מגע יעיל לא רק נגד הטרדה מינית. את תלמדי להציל את החיים שלך ממכות, סכינים, אקדחים ועוד. את תלמדי לא רק לנטרל תוקף אחד אלא מספר תוקפים. תהיה לך אפשרות לא רק להגן על עצמך אלא גם להגן על הסובבים אותך והיקרים לך. תתחילי להתאמן עוד היום בקרב מגע ותראי תוך זמן קצר איך החיים שלך משתנים לטובה ואיך את כבר מתחילה להיות יותר מוגנת.