טאבון פיצה קמפ שף – ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN, הוא תנור פיצות שמייצר את הבצק שהכי דומה לבצקים של פיצות בפיצריות, ועם התקרה הכפולה מתקבלת תחושה של אפייה בתנור לבנים. מאמר זה סוקר את התכונות הייחודיות של טאבון פיצה קמפ שף, כך שכשתצאו לקנות את התנור החדש שלכם, תגיעו מוכנים עם ידע שיאפשר לכם לבצע בחירה נבונה ומושכלת.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

תנור פיצה בדגם טאבון פיצה קמפ שף – ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN דומה לתנור לבנים מקצועי שהופך את הפיצה האיטלקית למפורסמת כל כך. מה שטוב יותר בדגם זה, זה שניתן להשתמש בו לא רק להכנת פיצות, אלא גם לצליית בשרים, עופות, דגים, ירקות, וכן הלאה.

מה מייחד את תנור הפיצה של טאבון פיצה קמפ שף?

טאבון פיצה קמפ שף יכול להגיע בתוך מספר דקות לטמפרטורה של ארבע מאות מעלות ולאפות פיצה אמיתית בתוך פחות מחמש דקות. התכונה המרשימה הזו של דרגת החום הגבוה אשר זמינה במהירות הופכת את הדגם הזה לדגם הזהב כשזה מגיע לאפיית פיצות.

בשלנים ואופים ביתיים שרוצים לאפות את בצק הפיצה שלהם במהירות, עם מרקם של פיצה מושלמת שמזמינים מפיצרייה, או כשהם מעוניינים להכין ארוחת גורמה מרשימה לבני משפחה וחברים שמגיעים בתוך פחות משעה, יודעים שרמה מקצועית אפשר להשיג רק עם תנור camp chef.

עם קמפ שף אתם מקבלים פיצות כמו בפיצרייה האהובה עליכם, או אפילו יותר טעימה

החום הגבוה שניתן להגיע אליו עם תנור קמפ שף מאפשר לכם לחמם את החלק החיצוני כך שהבצק ייאפה במהירות, עם מעט מעט צריבה. הבצק החרוך מוסיף מורכבות של טעם, אבל אתם עדיין רוצים כי פנים הבצק יישאר רך ולעיס יחסית.

אתם צריכים גם שהתוספות שבחרתם להניח מעל הפיצה שלכם ייאפו במהירות, שהגבינה תתמוסס ושהבשרים או הירקות, או השילוב של שניהם, יהיו פריכים. לא משנה אילו תוספות אתם מעדיפים על הפיצה שלכם, עם טאבון פיצה קמפ שף השמים הם הגבול, מה שהכי חשוב זה שכל המנות שבחרתם לארוחה שלכם ייצאו בדיוק בזמן הנכון.

החלק העליון והתחתון של הפיצה צריכים להיות אפויים במידה הנכונה

טאבון פיצה camp chef אפשר לכם לאפות את הפיצה בדיוק ברמה הנכונה. כלומר, התחתית של הפיצה לא נשרפת, והתוספות עם הגבינה למעלה נאפים בדיוק במידה הנכונה. שום חלק של הפיצה אינו קר מדי, ושום חלק שלה אינו נשרף.

זהו איזון שרק השפים המקצועיים מגיעים אליו, ועכשיו גם אתם יכולים. ועוד משהו: אתם יכולים לשחק עם הטמפרטורות כדי לקבל מרקמים שהם בדיוק לטעמכם, למשל בצק שהוא קצת חרוך ופריך, בלי שכל הפיצה נשרפת.

בשורה התחתונה, מחברים את התנור לבלון גז, ונהנים מארוחות ברמת שף

תנור טאבון פיצה קמפ שף – ITALIA ARTISAN PIZZA OVEN של גריל מאסטר יכול להיות ממוקם בקלות בכל מקום, בגינה, במרפסת או במטבח חיצוני, והוא מושלם להכנת פיצות וארוחות גורמה שהאורחים שלכם יהיו בטוחים ששף מקצועי הכין אותן.