חושבים לשכור משרדים בבניין משרדים חדש? יש לכם משרדים להשכרה ושוכר חדש רוצה לשכור קומה שלמה? שנייה לפני שאתם חותמים, שנייה לפני שאתם אורזים ארגזים ומשקיעים בעיצוב משרדים חדשים. חשוב לבדוק ולוודא את הנושא הבא איטום חלונות– מה הכוונה? מתי צריך לדאוג? ומה חשוב לזכור לבדוק!

כלים
איטום חלונות
איטום חלונות

 

למה צריך לדאוג לחלונות אטומים?

חשבון חשמל מנופח –יותר קור חודר למשרד דרך החלונות, הוצאות החימום גדלות והוצאות תחזוקת העסק מתנפחות. תחזוקה בסיסית של איטום החלונות בבניין המשרדים היא שמירה על הנכס.

חדירת מים דרך החלונות למערכת החשמל בקירות – קצרים חשמליים, הפסקות חשמל ונזק לציוד מיחשוב יקר. איטום חלונות המשרד למניעת חדירת מים למערכת החשמל בקיר היא הגנה על העובדים והגנה על ציוד משרדי יקר.

מתי צריך איטום חלונות?

הצורך באיטום חלונות קל לזהות, כאשר ישנה רטיבות בין מסגרת החלון לבין הקיר. הרטיבות יכולה להיגרם לא רק בקיר אלא גם בין המסילות, בין חיבורי הברגים או בגלל גומיות החלון שלא מחוזקות היטב.מדוע נגרמת אותה רטיבות, בדרך כלל כתוצאה מבלאי טבעי של האיטום. השמש הקופחת מייבשת את חומרי האיטום בחלון. ישנם מקרים של עבודה רשלנית באיטום הראשוני של החלון. לרוב ישנה אחריות של מתקין החלון, איש האלומניום על התקנת החלון לתקופה של 3 שנים. במידה ואותה אחריות פגה אנו ממליצים לקרוא לאיש איטום מומחה אשר יידע לאטום את החלון בצורה המקצועית הדרושה. חומר איטום איכותי ועבודה מקצועית צריכה להחזיק לתקופה של חמש עד שבע שנים.

מאיפה מגיעה הרטיבות? מאיזה קומה ?

בעיה נפוצה בבניינים רבי קומות ומגדלים לשימוש מסחרי או למגורים היא עניין איתור מקור הנזילה. לפעמים יש צורך להרים רצפות ולשבור קירות. מה יגידו השוכרים או השכנים. על מנת למנוע בעיות ישנה דרך קלה לפתרון הבעיה איתור נזילות במצלמה תרמית. השימוש במצלמה היא הדרך המהירה, הנקייה והמדוייקת לבצע בדיקת נזילות מים ולזהות את מקור התקלה. השימוש במצלמה חוסך זמן וכסף מיותרים. איכות התיקון מובטחת שכן, גילוי מקור הנזילות מדוייק מכוון לשימוש בחומרי האיטום המתאימים ביותר.

במידה והגעתם למצב שהייתם צריכים לשבור קירות ולהרים מרצפות, תוכלו להיעזר בקבלן שיפוצים במרכז אחרי ייבוש הרטיבות.