הזוכה תשלם לרשות מקרקעי ישראל על שני המתחמים יחד סכום של 888,888 שקלים (לא כולל מע"מ) ועוד 8,835,684 שקלים על הוצאות פיתוח (כולל מע"מ). למכרז התקבלו 5 הצעות.

micraz 4ac4a

בקצרין - בירת הגולן- כ85,000 תושבים, כ2700 משפחות ובתי אב. היא ממוקמת במרכז רמת הגולן בין שטחי טבע פראיים ושמורות טבע. שכונת רובע היובל קיבלה את שמה על יובל (50) שנות התיישבות בגולן וכל רחובותיה יהיו על שמות היישובים סביב.

יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל- ההצלחה במכרז באחד האזורים היפים בקצרין מבטאת את אמון היזמים בעיר ואנו מקווים כי הבניה ברובע החדש תתן פתרונות מגורים איכותיים לתושבים, תמשוך אוכלוסייה חדשה וצעירה לעיר ותביא לתנופת פיתוח מחודשת"

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: "בשנים האחרונות קצרין הפכה לפופולארית מאוד בקרב משפחות צעירות מאזור הצפון מאזור המרכז. אנחנו חווים צמיחה דמוגרפית מואצת המתבטאת ב15% הגירה חיובית ליישוב. כל קבלן שבנה כאן בשנים האחרונות יודע זאת היטב - ההשקעה בקצרין היא כדאית כלכלית. מכרז לבנייה סמי רבויה בשכונת הדגל שלנו, שכונת ״היובל״ תביא לקפיצת מדרגה נוספת. בקצרין יש ביקוש לדיור ומי שייגש ירווח הן הקבלנים והן הדיירים החדשים שיבואו."