פרויקט תמ"א 38 נוסף במרכז העיר ירושלים, עיר שזוכה בתקופה האחרונה לחידוש ושדרוג רב בזכות מגוון הפרויקטים של התחדשות עירונית, קיבל היתר בניה. מדובר בפרויקט תמ"א 38/1 ברחוב ים סוף 3 בשכונת רמת אשכול.

במסגרת הפרויקט קבוצת מנוס מבצעת חיזוק מבנה קיים בן 4 קומות ו 8 יחידות דיור, ובניה של 2 קומות חדשות ו 4 יחידות דיור חדשות. לדירות הקיימות יתווספו ממ"ד ומרפסות שמש חדשות. הדירות החדשות בנות 5 חדרים בשטח של 105 – 125 מ"ר.

היתר הבניה התקבל ממש בימים אלו ועבודות הבניה בשטח צפויות להתחיל בהקדם. הפרויקט ממוקם בליבו של האזור החרדי – האנגלו סקסי הנחשב לאחד האזורים היוקרתיים בירושלים. בעלי הדירות ייהנו מבניין העומד בתקני הבנייה המחמירים ביותר ובעל חזות מודרנית לחלוטין ותכנון אדריכלי ייחודי שתוכנן על ידי האדריכלית דינה יוסף. סיום העבודות ואכלוס הפרויקט צפוי בעוד כ-18 חודשים.

שמואל חי ראובן, מנכ"ל קבוצת מנוס: " אני מברך על קבלת היתר הבניה לפרויקט ים סוף 3. קבוצת מנוס פועלת – גם בימים מורכבים ומאתגרים אלה- למען לקוחותיה ועושה כל שביכולתה על מנת לקדם פרויקטים בצורה יעילה, מהירה ומקצועית. אני מודה לעיריית ירושלים, איתה אנחנו עובדים כבר שנים על היעילות, על שיתוף הפעולה והנכונות לקדם התחדשות עירונית בירושלים".