המנעולן הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר שניתן למצוא כיום. אם נתקלתם בסיטואציה שבה אתם עומדים מחוץ לדלת ביתכם הנעולה כאשר אין מפתח בידיכם כי איבדתם אותו, בשעת לילה מאוד מאוחרת, אתם בוודאי מבינים עד כמה חשוב תפקידו של המנעולן. מנעולן הוא איש המקצוע היחיד שיכול לסייע לכם במקרה של בעיות כאלה ואחרות במנעול כלשהו שבגינן בלתי אפשרי לפתוח או לנעול דלת. כמו כן, מנעולן הוא איש המקצוע היחיד אשר יכול לסייע לכם לפרוץ דלת נעולה כלשהי בשל מפתח שנגנב או אבד לכם או מכל סיבה אחרת. לכן, אם אינכם מצליחים לגשת לבית העסק שלכם, למשרד שלכם, לרכב שלכם או לביתכם הפרטי וכן, אם אינכם מצליחים לפתוח את הכספת שלכם מכל סיבה שהיא, זה הזמן שלכם לפנות לשירותיו של מנעולן מקצועי ומנוסה בתחום שיסייע לכם.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מתי יש צורך בשירותיו של מנעולן?

כאמור, מנעולן הוא איש מקצוע אשר עוסק בכל מה שקשור לתחום תיקון מנעולים, פריצת מנעולים, שחזור מפתחות, תיקון מפתחות ועוד. שירותיו של המנעולן נדרשים עבור מגוון רחב של מקרים:

ראשית כל, אם כאמור אבד לכם המפתח לבית, למשרד או לרכב ואתם מוצאים את עצמכם עומדים מחוץ לדלת הנעולה בלי שום יכולת לגשת לרכב, לבית או למשרד, איש המקצוע היחיד שיכול לסייע לכם הוא המנעולן. מנעולן ידע כיצד לפרוץ כל דלת בהתאם לסוגה ולסוג המנעול שלה בצורה הטובה ביותר ולא פעם, הוא גם עושה זאת בלי להסב נזק כלשהו ואת במידה ואין צורך שתחליפו את המנעול.

המנעולן הוא איש המקצוע הרלוונטי עבור שחזור ושכפול מפתחות. לא פעם יש צורך לשחזר מפתח מקורי. כך לדוגמא: כאשר מדובר על שכפול או שחזור מפתח של רכב שיש בו אימבולייזר, הרי שבכדי שהאימבולייזר שברכב יזהה את המנוע ויניע אותו, יש צורך לשחזר את המפתח בצורה מדויקת. על המנעולן להתחבר למערכת האבטחה של הרכב ולהזין את הקוד של המפתח על מנת שהאימובלייזר יזהה את המפתח כמפתח של הרכב ויאפשר לבעליו להניע אותו.

מנעולן הוא איש המקצוע הנדרש עבור תיקון מנעולים מכל סוג. לא משנה מהי הבעיה שיש לכם במנעול, מנעולן מקצועי ידע כיצד לאבחן את מקור הבעיה ולהציע את התיקון המתאים לבעיה.

אם אתם מעוניינים להחליף את המנעול של הבית שלכם בשל העובדה שנגנב לכם המפתח, שמדובר על דירה שכורה שמתחלפים בה דיירים, או שרכשתם דירה יד שניה ואתם רוצים להבטיח שרק לכם יהיה את המפתח לדירה, כל שעליכם לעשות זה פשוט לפנות למנעולן מקצועי ומנוסה שיחליף עבורכם את המנעול במנעול חדש ויעניק לכם גם מפתחות חדשות לאותו המנעול.

כיצד בוחרים מנעולן בחיפה?

אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן בחיפה, חשוב מאוד שתבחרו את המנעולן בצורה הטובה ביותר. לא כדאי לבחור בכל אדם שמציע את שירותיו כמנעולן, אלא, חשוב מאוד לבדוק במי מדובר, האם יש לו מוניטין בתחום, האם יש לו ותק והמלצות בתחום של לקוחות שנעזרו בשירותיו בעבר ועוד. כמו כן, חשוב מאוד שלמנעולן תהיה תעודת יושר ממשטרת ישראל המעידה כי אין לו עבר פלילי וזאת בכדי שתוכלו לסמוך עליו וכן, חשוב מאוד לבחור במנעולן אשר ידוע כמקצועי ומנוסה בתחום. בחירה במנעולן חובבן או באחד שרק התחיל את דרכו בתחום עלולה להסב לכם יותר נזק מתועלת ועל כן, יש צורך לוודא כי מדובר על מנעולן מקצועי, שלמד את התחום היטב ומגיע עם כלי העבודה הרלוונטיים עבור ביצוע עבודתו.