רכישת שלט לעסק היא הוצאה חד פעמית שתשרת אתכם שנים קדימה. בדיוק מהסיבה הזו, עליכם לבחור בשלט חכם שקולע למסרים שלכם, עשוי מחומר איכותי ועמיד וגם עומד בחוקי העזר העירוניים.

כלים
קרדיט תמונה - FREEPIK
קרדיט תמונה - FREEPIK

 

 

אז איך יוצרים את השלט המושלם לבית העסק? המימד הרביעי המתמחים בפתרונות הדפסת תלת מימד ושילוט בתלת מימד מסבירים:

מבררים את הצורך בשלט

בישראל אין חובה להציב שלט כדי להציג את בית העסק, אך ידוע שמי שבוחר שלא להתקין אחד כזה פוגע משמעותית בתנועת הלקוחות הפוטנציאלית שלו. ייתכן שאתם מעוניינים בשלט גדול ובולט למרחקים שיאותת ללקוחות שאתם כאן, אולי אתם מעוניינים בשלט שיציג באופן ברור ומושך את בית העסק והמוצרים הקיימים בו. כך או כך, רק הבנה מלאה של צרכי השילוט תסייע לכם לעצב אותו בהתאם.

חומר הגלם

כיום מתבססים שלטי העסקים השונים על חומרי גלם טובים ועמידים. ועם זאת, צריך לוודא שחומר הגלם מתאים לאקלים המקומי החם והלח, כך שלא תצטרכו להוציא כסף פעם אחר פעם על תחזוקה קבועה. בכל מקרה, מומלץ להימנע משלטי הפח הזולים ולהשקיע בשלט עם עמידות מוצלחת הכולל בתוכו מערכת לד. השלט גם יכול לשלב בין חומרי גלם שונים, כמו למשל פרספקס וזכוכית, עץ וגיר, אלומיניום ו-PVC ועוד. כאשר השלט תומך במסרים העסקיים ובמוצרים הקיימים בו, הוא משדר לקהל הפוטנציאלי תחושה ואווירה חיובית, כך שהם ירצו להיכנס פנימה.

סוג השלט

ישנם סוגי שילוט רבים ומגוונים, כאשר המוכר מכולם הוא ככל הנראה ארגז האלומיניום. מדובר במשטח אלומיניום כהה שעליו ניתן ליישם את הכיתוב, הלוגו ויתר פרטי השלט. שלטים אלה מתאימים גם להטמעת תאורת לד פנימית, כך שיאירו היטב את הכתוב בשילוט בשעות הערב. אופציה נוספת היא ארגז צורני, הכולל צורה שאיננה מלבנית מסורתית. שלטים אלו לרוב מיוצרים בהתאם לשדר שבית העסק רוצה להעביר ולא פעם בהלימה עם המוצרים הנמכרים בפנים: פרח לחנות פרחים, גלידה לגלידריה, שן לרופא השיניים וכן הלאה. האפשרות האחרונה היא שלט שמורכב כולו מאותיות הכוללות תאורה פנימית וניתן להרכיב אותן על גבי ויטרינה או זכוכית בכניסה לבית העסק.

שלטים מיוחדים בתלת מימד

טכנולוגיית תלת המימד מאפשרת לנו ליצור מגוון רחב של מוצרים כמו מודלים של בניינים ליזמים וחברות קבלן, מוצרי קד"מ לחברות וארגונים או מנורת ירח שאנו מתגאים מאוד ביצירתה הבלעדית כאן בישראל. לצד כל אלו, קיימת גם האפשרות לתלת מימד בשלטים, כך שתוכן השלט יקבל בולטות ייחודית על חשבון המשטח שמתחתיו. שלט תלת מימדי יוצר אמירה ורושם, מושך תשומת לב ולוקח חלק בחדשנות והקדמה. ישנם עסקים שחושבים עוד יותר קדימה ומשלטים בצורת האובייקט הנמכר או המזוהה איתם כמו כוס הקפה של ארומה, ה-M של מקדונלד'ס, הקוביות של דומינוס ועוד.

ומה בנוגע לרגולציה?

כל עירייה ומועצה מקומית קובעות לעצמן חוקים מקומיים בנוגע לשילוט בתי העסקים הקיימים בעיר. לכן לפני שתגשו למלאכת הפקת השלט מומלץ שתקבלו מהעירייה את התקנות המפורטות בנוגע לשילוט במרחב הציבורי. בתקנות אלו יופיעו מידות המקסימום ותצורות השילוט האפשריות, כולל תשלום האגרה לגבי השילוט.