שירותי תקשורת הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אבל זה לא אומר שצריך לשלם ביוקר בשביל ליהנות מהם. אז איך חוסכים בהוצאות ומוצאים את חבילת התקשורת הכי משתלמת? הנה כמה הצעות שאותן תוכלו לאמץ באופן מיידי

כלים
קרדיט תמונה - PIXABAY
קרדיט תמונה - PIXABAY

 

כל אחד ואחת מאיתנו מבין את החשיבות של שירותי תקשורת. שירות מן הסוג הזה קובע עד כמה נצליח להישאר מחוברים לעולם ולאינטרנט, באיזה אופן נוכל לשמור על קשר עם חברים ומשפחה ולעיתים גם האם יהיו לנו כלים זמינים ללימודים ולעבודה מרחוק. בעידן של היום, שירותי תקשורת הם ממש לא פריבילגיה אלא ארגז כלים בסיסי שצריך לעמוד לרשותנו כל יום, כל היום.

השאלה היא איך הופכים את שירותי התקשורת לחלק מהחיים, אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. אז בשלב הראשון, מה שצריך לעשות הוא להתמקד במבצעים והטבות. בשלב השני, מפרידים בין סוגים שונים של השוואת מחירי תקשורת לפי השירותים עצמם. כך מקבלים מושג על השוואת מחירים סלולר בנפרד – ועל השוואת מחירי אינטרנט בנפרד.

השוואת מחירי תקשורת לחיסכון בהוצאות

היתרון של השוואת מחירי תקשורת הוא שאפשר להשתמש בנתונים כדי לחסוך בהוצאות. בטווח הקצר, זה מאפשר לנו לדעת כמה אנחנו משלמים ביחס למקובל בענף. על בסיס המידע הזה, אנחנו יכולים ליצור קשר עם חברת התקשורת ולדרוש הוזלה והטבות.

יצירת קשר עם סלקום, הוט או יס היא לעיתים זו שעושה את ההבדל בין הוצאות תקשורת גבוהות לבין דיל משתלם. אחרי שמדברים פעם אחת עם נציג של בזק בינלאומי או רמי לוי ומעדכנים אותו בפער בין החשבונית החודשית שמגיעה על שמנו לבין מה שלקוחות של חברות אחרות משלמים, כבר לא אמורה להיות בעיה להשיג את ההטבה המבוקשת.

כך יודעים איך לבצע השוואת מחירים

הבעיה היא שלא כל נתון של השוואת מחירי סלולר או כאמור השוואת מחירי אינטרנט הוא באמת מעודכן. הטעות הנפוצה למשל היא להסתכל רק על השורה התחתונה ועל המחיר הנמוך ביותר, בעוד מה שצריך לעשות זה להביא בחשבון את התמונה המלאה.

התמונה המלאה אמורה לתאר גם את המחיר וגם את מה שאנחנו מקבלים תמורתו. ככל שנדע טוב יותר על מה אנחנו משלמים, כך יהיה קל להתנהל מול נציגי הוט, יס, סלקום, בזק בינלאומי, רמי לוי ושאר חברות התקשורת.

מחירי תקשורת בוררים – ואז מחליטים

השקעה של כמה דקות בהשוואת מחירים היא ככל הנראה הפעולה היחידה שמפרידה ביניכם לבין חיסכון של מאות שקלים בשנה על שירותי תקשורת. אם חשוב לך שהתוצאות של ההשוואה יהיו רלוונטיות, יש את אתר הבוררת.

אתר הבוררת זמין עבורכם באינטרנט בלחיצת כפתור. באמצעות האתר, יהיה לכם קל לדעת מה לדרוש וגם הרבה יותר קל לקבל את מה שמגיע לכם.

בקרו באתר הבית – הבוררת השוואת מחירים