לא פשוט להקים עסק. צריך לעבוד קשה, להשיג לקוחות וכמובן למצוא את המקום המתאים לעובדים ולמנהל. כאשר בעל עסק נדרש לשכור משרד, הוא עומד בפני הוצאות רבות על חשמל, ארנונה, מים וכמובן השכרת המבנה. למרבה המזל, בימינו ניתן לשכור חללי עבודה משותפים המתאימים למספר עובדים במשרדים שונים ואפילו לעובדים פרילנסרים.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

כל הסיבות לשכור חלל עבודה משותף

הכירו את שיטת העבודה של המאה ה-21: לא עוד הסתגרות בתוך משרדים מעופשים תוך עבודה על ערימה של ניירות, כשאפשר לעבוד באווירה שיתופית מיוחדת. הכירו את כל היתרונות של החללים המשותפים:

1.  חוסכים בכסף.

הרעיון של השכרת חללים משותפים הוא שכמה בעלי עסקים יכולים להשתתף בהשכרתם, כך שניתן לחסוך את ההוצאות השוטפות על חשמל, מים, ארנונה ועוד. השכרת חללים בדרך זו מתאימה במיוחד לעסקים מתחילים, אבל גם לעסקים ותיקים שרוצים לחסוך בכסף. מעבר לכך, חללים משותפים מעוצבים בדרך כלל בטוב טעם, ומשרים על העובדים אנרגיות חיוביות.

2. מחזקים את הקשרים החברתיים.

דבר נפלא מתרחש בחללים משותפים: עובדים מחברה אחת פוגשים עובדים מחברה אחרת ויוצרים קשרים וחברויות. כך נולדים קשרים רומנטיים, עסקיים וכלל קשרים חבריים. כך שבסיומו של יום עבודה אפשר לצאת לבירה. תחושת ה"ביחד" חשובה מאוד במהלך העבודה, העובדים מרגישים שהם אינם לבד, הם נהנים לבוא לעבודה והתפוקה והיעילות שלהם רק עולות.

3. פתרון טוב גם לפרילנסרים.

לא קל להיות פרילנסר מתבודד בדירת חדר קטנה, אשר קם בכל בוקר ופוגש את המחשב שלו. במקום לעבוד רק מהבית וללכת למקרר בכל חמש דקות כדי לראות אם משהו השתנה שם, יכול הפרילנסר לשכור לו פינה קטנה במשרד משותף, ליצור לעצמו אווירת עבודה והעיקר – לפגוש אנשים חדשים.

4. המקום שבו נוצרים רעיונות חדשים.

כאשר עובדים מתחומים שונים נמצאים בחלל אחד, זהו פתח לרעיונות חדשים שיכולים לצוץ מכל עבר. כאן יושב מתכנת פייתון, שם מעצב גרפי או משווק מקצועי. כל אחד מגיע עם הידע שלו, ידע אשר צבר במהלך הזמן והוא יכול לתרום במידת הצורך.

5. סיבה למסיבה.

עבודה בחלל משותף יכולה להביא עמה רעיונות מקוריים וטובים לפעילויות משותפות, ערבים וחברתיים וימי גיבוש. אפשר להתחיל עם Happy Hour ולהזמין פיצה או סושי, ולהמשיך בהרמת כוסיות לכבוד פסח או השנה החדשה, עריכת ערב תחפושות בפורים או יציאה משותפת של כל המשרדים לבאולינג או לרכיבה על סוסים. כי כשעובדים יחד, השמים הם הגבול.

איך מוצאים את המשרד המתאים?

אם אתם רוצים לצאת למשרד חיצוני, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. דבר ראשון, בחנו את התקציב שלכם כדי לדעת בדיוק רב מה הסכום שאתם מוכנים להשקיע בהוצאות על המשרד. דבר שני, בחנו את המטרות שלכם. האם המשרד מיועד למספר מסוים של עובדים? מה אתם רוצים שיהיה במשרד – אינטרנט, פינת קפה, פינות ישיבה ועוד. ולבסוף, חפשו את האמצעי שדרכו תוכלו למצוא משרדים בדרך הטובה ביותר. אלה יכולים להיות חברים טובים שכבר שוכרים משרד, אבל בעידן האינטרנטי שלנו די בלחיצת כפתור כדי למצוא את המשרד המתאים. וכאן אתר ספייסנטר נכנס לתמונה.

ברוכים הבאים לספייסנטר

מחפשים חללי עבודה משותפים? רוצים לחשוב קצת מחוץ לקופסה? הכירו את ספייסנטר, המקום שבו תוכלו למצוא מאות משרדים להשכרה, חללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולערוך השוואה בין כל הפרמטרים שאתם זקוקים להם כדי למצוא את מקום העבודה המושלם. מנוע החיפוש באתר מאפשר לכם לסנן פרמטרים חיוניים בחיפוש דוגמת מחירים ומיקום.