עיצוב מטבחי יוקרה מתחיל באנשים. מטבח יוקרתי הוא מטבח מרהיב שאי אפשר יהיה להסיר ממנו את העיניים. כולו שירה לתשוקת הבישול, האירוח והעיצוב. כל פרט חשוב בו. יהיו לו עיצוב ותצורה יוצאים מן הכלל, אפיוני איכות וחומרי גלם, שלא כל מטבח יכול להרשות לעצמו. הוא תמיד יצטיין בהתאמתו המושלמת למקום, לדרישות העיצוב ולפונקציות הספציפיות, אך מעל הכל - הוא מטבח בהתאמה אישית והזמנה מיוחדת.

כלים
מטבחי המותג next125
מטבחי המותג next125

 

מטבח בהתאמה אישית

התאמה אישית אומרת בעיקר שכל צורך או דרישה הם נכונים. מטבח יוקרתי בהתאמה אישית יענה על כל הדרישות והצרכים, יהיו אלו דרישות פונקציונליות, הרגלי חיים או שאיפות עיצוב מרחיקות לכת. מטבח יוקרתי יציע את הפתרון ויגשים את כל הציפיות.

מטבח מתועש אישי

מטבח יוקרתי, אם כן, הוא מטבח אישי ואולי נדמה שחברה מתועשת מייצרת יחידות קבועות בלבד, אולם ההפך הוא הנכון כאשר מדובר בחברת מטבחי יוקרה. חברה גדולה תהיה גמישה ליישומים שונים, גם אם הם חריגים, וישנם יתרונות נוספים לחברה מתועשת, מתקדמת טכנולוגית, גדולה ומוכרת, ששמה הולך לפניה. בחברת מטבחים מתועשת בעלת מוניטין כל פרט נבחן לפני שהוא הופך להיות חלק מהמטבח. פעמים רבות מדובר בפיתוח וייצור של פרטים שהם שילוב של כמה דיסציפלינות ותחומים. תהליכים אלו אפשריים לביצוע רק בחברה מובילה מספיק גדולה.
מטבח יוקרתי אמור ללוות אותנו שנים רבות ללא לאות ממראהו ומאיכותו. כל פרט אמור לשרת אותנו פונקציונלית, עיצובית ורגשית. בחברה גדולה ידעו להגשים זאת עד אחרון הפרטים הקטנים. לחברה כזו יש הציוד המתקדם הנדרש, אפשרויות מחקר ופיתוח של מוצרים חדשים ומתקדמים, דגש על הנדסת אנוש ואף שמירה על איכות הסביבה וצריכה אנרגטית מבוקרת במהלך הייצור.

יבוא מטבח יוקרתי

מטבח יוקרתי מיובא מתחיל בתכנון מדוקדק בנציגות החברה בארץ. באולם התצוגה של הנציגות בארץ אפשר יהיה להתרשם מהאיכות והדגמים השונים של החברה ולבחור את מה שמתאים ומוצא חן עבור המטבח היוקרתי שתוכנן. כאשר התוכנית מוסכמת עם המתכננים המקצועיים, נבחרו כל הפונקציות הנדרשות, חומרי הגמר ומוצרי החשמל למטבח, נלקחו מידות מדויקות של המקום בו יורכב המטבח - התוכנית נשלחת לחברת האם בארץ הייצור. המטבח הנבחר ייוצר וישלח לארץ כמוצר מוגמר להרכבה.

במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת שולר גרמניה כל מטבח נכנס לייצור לפי הזמנה אישית עם התחייבות לתאריך אספקה (כחודשיים עד שלושה חודשים משליחת המטבח לביצוע). כל מטבח מקבל "תעודת זהות" שתלווה אותו ללא הגבלת זמן, כך שאם וכאשר יהיה צורך להחליף חלק לאחר שנים ידעו ב-next125 בדיוק באיזה מטבח מדובר ואיזה חלק יתאים למטבח.
במטבחי next125 מאמינים שגם השירות צריך להיות יוצא מגדר הרגיל והם ילוו בשירות אישי את כל התהליך משלב הרעיון בליווי צוותים המקצועיים עד למוצר השלם והמושלם להנאת המשתמשים בו.

עיצוב מטבחים עם אי

אין חשיבות במטבחי היוקרה אם תוכנית המטבח כוללת אי או ארונות המטבח הם צמודי קירות בלבד. עיצוב מטבחים עם אי הוא העיצוב הפופולרי היום, במיוחד כאשר המטבח פתוח, ויש לו אינסוף אפשרויות תכנון ועיצוב. האי הוא אופציית עיצוב מעניינת, הוא מוסיף לתוכנית המטבח אפשרויות אחסון רבות, משטחי עבודה נוחים ואף אפשרויות לישיבה בלתי פורמלית קרוב להתרחשויות המטבח. זו דומיננטיות עיצובית שראוי לנצל, במיוחד במטבחי יוקרה. מטבחי next125 מציעים, למשל, תצורות מעניינות ובלתי שגרתיות לעיצוב האי במטבח. שולחן הבישול של next125 הוא הצהרה עיצובית בפני עצמה, שגרפה פרסי עיצוב רבים. רגלי האלומיניום החדשות לאי מקנים לאי ממד חדש של קלילות וריחוף. זהו מעבר אלגנטי בין אזור המטבח הפונקציונלי לפינת האוכל ולחללי המגורים.

מטבחי המותג next125 מוצגים בארץ באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח ברחוב גלגלי הפלדה 19. טלפון לקביעת פגישות: 09-9569903.