צריכים להחליף את המנעול של הדלת? הגעתם למקום הנכון, אנחנו פה כדי לעשות לכם קצת סדר.

במאמר הבא נסביר איך בוחרים מנעול איכותי, למה כדאי לבצע סקר שוק, מה החשיבות של האחריות על העבודה וגם, איך בוחרים מנעולן אמין? כל התשובות.

כלים
צילום:freepik
צילום:freepik

 

בחרו מנעול איכותי

כיום השוק הזה מוצף במנעולים מסוגים שונים, איכותיים יותר ואיכותיים פחות. לכן, חשוב לבחור מנעול איכותי של חברה מוכרת, כזו שיש לה ניסיון ומוניטין רב בשוק. המנעול שאתם מקבלים צריך להיות בעל תו תקן ישראלי, כזה שעבר את כל הבדיקות המחמירות ביותר של מכון התקנים.

הביטחון של בני המשפחה שלכם זה לא משחק ילדים, לכן אל תתפתו לרכוש מנעול לא מוכר ולא איכותי על מנת לחסוך כמה שקלים, זה לא המקום לעשות זאת. אגב, הדבר נכון במיוחד עבור מקומות מועדים לפורענות, כמו שכונות שבהן יש יותר פריצות או בתי קרקע.

התאימו את המנעול לצרכים שלכם

בחרו את סוג המנעול הנכון, כך שהוא יוכל להתאים לצרכים שלכם. לדוגמה, במידה ויש ילדים קטנים בבית, אנו ממליצים לכם להתקין מנעול פרפר שיאפשר להם לנעול את הדלת ללא קושי.

אם יש מבוגרים בבית, אולי כדאי לכם לשקול בחיוב ולהתקין מנעול עליון (מנעול כספת) על מנת להרים את רמת הבטיחות שלהם בבית.

בצעו סקר שוק

לפני שאתם מזמינים את המנעולן, אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק ולברר מראש מה המחיר המקובל להחלפת מנעול. מכיוון שהמחיר הסופי הוא נגזרת ישירה גם של עלות העבודה, מומלץ לברר זאת מראש על מנת להימנע מהפתעות לא רצויות.

בנוסף, במידה ואתם מזמינים את המנעולן בשעות לא מקובלות, כמו שעות הלילה, שבת וחג, סביר שתצטרכו לשלם יותר על הביקור. לכן, במידה ויוצא לכם להזמין מנעולן בשעות כאלה, בררו מראש כמה זה מייקר לכם את המחיר הסופי של העבודה.

שורה תחתונה – כנסו למחירון המומלץ לצרכן באתרים השונים, קראו כמה שיותר טיפים על העבודה, על המחיר שלה ובשיחת הטלפון הראשונה עם המנעולן השתדלו להפגין את הידע הזה מולו.

דרשו אחריות על המנעול

דרשו מהמנעולן לספק לכם מנעול חדש באריזה המקורית שלו, אתם ודאי לא רוצים שיתקינו לכם מנעול שעותק של המפתח שלו נמצא אצל הפורץ הבא שלכם. את האריזה המקורית הוא צריך לפתוח מול העיניים שלכם.

בנוסף, ודאו מראש האם יש אחריות על המנעול ובמידה וכן, מה היא כוללת. ברוב המקרים מנעולנים נוהגים לתת שנת אחריות אחת על המנעול, אך בכל אופן אנו ממליצים לכם לבקש את האחריות כתובה, מפני שמה שלא כתוב פשוט לא קיים.

בחרו מנעולן מנוסה

החלפת מנעול היא לא משחק ילדים, כך שלפני שאתם ממהרים להזמין את המנעולן הראשון שקופץ לכם בגוגל, הקפידו להזמין מנעולן אמין מקצועי ומנוסה, כזה שיש לו ניסיון רב בתחום החלפת המנעולים. קראו חוות דעת על המנעולן, ככל שיהיו לכם יותר המלצות עליו, כך תהיו רגועים יותר להזמין אותו.

דרשו מהמנעולן להציג לכם תעודת מקצועיות, כזו המוכיחה שיש לו את האישור של משטרת ישראל לעבוד בתור מנעולן. ככל שתדרשו יותר הוכחות לאמינות המנעולן ותקבלו אותן, כך תוכלו להיות רגועים ולהזמין אותו.

חשוב לציין – אל תוותרו על הכימיה האישית עם בעל המקצוע, כי בסופו של דבר הכל מתחיל ומסתיים בתקשורת בין אישית. בחרו במנעולן שעונה בסבלנות על כל השאלות שלכם ולא מתחמק מאף אחת מהן, גם אם היא קשה.

בקרו באתר לוקס 24/7